خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کشور:

درگذشت شادروان عباس کمندی موجب تاثر اهالی فرهنگ شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۵۰

کمندی در طول حیات هنری خویش با خلق نغمه های جاودانه، بارها روح و جان مشتاقان و دوستداران ناب موسیقی کردستان و ایران را نوازش داد.

خبر درگذشت هنرمند برجسته کرد و خالق نغمه های ماندگار در تاریخ موسیقی کردستان، شادروان استاد ˈعباس کمندیˈ موجب تاثر اهالی فرهنگ و دوستداران هنر موسیقی شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج ˈمحسن مؤمنی شریفˈ رئیس حوزه هنری کشوردر پیامی درگذشت استاد ˈعباس کمندیˈ را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت هنرمند برجسته کرد و خالق نغمه های ماندگار در تاریخ موسیقی کردستان، استاد ˈعباس کمندیˈ موجب تاثر اهالی فرهنگ و دوستداران هنر موسیقی این سامان را فراهم نمود. هنرمندی که در طول حیات هنری خویش با خلق نغمه های جاودانه، بارها روح و جان مشتاقان و دوستداران ناب موسیقی کردستان و ایران را نوازش داد.
در ادامه این پیام آمده است: درگذشت این هنرمند بزرگ علاوه بر مردم کردستان ضایعه ای برای جامعه هنری کشور محسوب می شود، با نهایت تاسف درگذشت ایشان را به همه مردم هنردوست و هنر پرور کردستان و علاقمند به این هنرمند ارزنده تسلیت گفته و برای وی رحمت و غفران الهی را مسالت دارم.
عباس کمندی هنرمند نامدار و پیشکسوت عرصه موسیقی استان کردستان امروز پنجشنبه اول خرداد ماه جاری به دلیل ایست قلبی در سن ۶۲ سالگی در بیمارستان توحید سنندج درگذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز