خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان:

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سرلوحه تمام برنامه‌های حوزه هنری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۳۸

خانواده شهدا و ایثارگران درکردستان مظلومانه تر و غریبانه تر از سایر خانواده شهدای کشور هستند و این موضوع مسئولیت ما را دو چندان می کند.

رئیس حوزه هنری کردستان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و خانواده را سرلوحه تمام برنامه‌های حوزه هنری کردستان در سال‌جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین مرادی شنبه شب در اولین جلسه کارگروه ادبیات پایداری که در حوزه هنری استان برگزار شد، با اشاره جایگاه و رسالت‌های محوری حوزه هنری گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته در زمینه ادبیات پایداری در استان کردستان حرکتی صورت نگرفته و در این زمینه نبوددفتر ادبیات پایداری استان کردستان کاملاَ مشهود بوده است.

وی با تقدیر و تشکر از اهتمام اعضای حاضر در نشست تصریح کرد: امیدواریم با معرفی آقای ستاری به عنوان مدیر دفتر ادبیات پایداری استان و همراهی و همکاری دستگاه‌های هم سو و تأثیرگذار بتوانیم این خلاء را در سریع‌ترین زمان ممکن جبران نماییم.

مرادی کار در حوزه ادبیات دفاع مقدس و انقلاب را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران در کردستان مظلومانه‌تر و غریبانه‌تر از سایر خانواده شهدای کشور هستند و این موضوع مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

وی یاداور شد: زمانی که رهبرمعظم انقلاب دربرابر گزارش عملکرد دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری عنوان سجده شکر را بر زبان جاری می‌فرمایند، اهمیت و ضرورت فعالیت در این زمینه در استان کردستان بیشتر از پیش نمود پیدا می‌نماید.

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید، سپاه بیت المقدس استان کردستان و حوزه هنری می‌توانند با تعامل، هم گرایی و هم افزایی با برنامه ریزی مشترک و سرمایه گذاری مشترک در جهت معرفی و ضبط و ثبت رویدادهای مربوط به دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تلاش نمایند و عقب ماندگی‌های استان در این زمینه را جبران نمایند.

وی به برنامه‌های جاری حوزه هنری استان کردستان در سالجاری اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت در این برنامه‌ها می‌تواند رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده را سریع‌تر محقق نماید.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های تاریخ شفاهی و مصاحبه‌گری و تربیت مصاحبه گر، مصاحبه به فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در استان و خارج از استان، برگزاری شب خاطره، برگزاری جلسه نقد و بررسی آثار ادبیات پایداری با حضور نویسندگان را از اهم فعالیت‌های مد نظر در زمینه ادبیات پایداری عنوان نمود.

مرادی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تمامی توان و ظرفیت‌های حوزه هنری در خدمت ادبات پایداری خواهد بود و هیچ عذری از بابت کم کاری در این زمینه قابل توجیه نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز