خبرگزاری کار ایران

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان:

باید نگاه مسئولان به روابط عمومی بهتر شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۱۱

با دادن حکمی به یک نفر به عنوان مسئول روابط عمومی بدون در اختیار نهادن تجهیزات، نمی‌توان از او انتظار معجزه داشت.

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با بیان اینکه باید نگاه مسئولان به روابط عمومی‌ها بهتر شود، گفت: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند در هر سازمان و اداره‌ای باید از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد تا بتواند بستر را برای تحقق اهداف در حوزه وظایف خود فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، ایرج کاکی امروز شنبه در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های کردستان در سنندج اظهار داشت: کار و خدمت در روابط عمومی‌ها بسیار سخت و سنگین و در عین حال لذت‌بخش است.

وی، عدم شناخت از جایگاه مدیران روابط عمومی را از جمله چالش‌ها و مشکلات در این حوزه عنوان کرد و افزود: یک روابط عمومی باید هنرمند و با زبان هنر آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند با بهره‌گیری از آن در راستای تحقق اهداف سازمان گام بردارد.

کاکی با بیان اینکه شناخت کافی از آداب و رسوم ملی و ارزش‌های بومی از جمله ویژگی‌های مهم یک روابط عمومی موفق است، تصریح کرد: روابط عمومی باید در راستای تسهیل و خدمت به مدیریت سازمان‌ها و نهاد‌ها فعالیت کند نه مدیر، چراکه محور اساسی کار آن‌ها خدمت به کل سازمان است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کردستان نبود امکانات در اختیار روابط عمومی‌ها در برخی از دستگاه‌ها و نهاد‌ها را دیگر مشکلات در این بخش عنوان کرد و یادآور شد: با دادن حکمی به یک نفر به عنوان مسئول روابط عمومی بدون در اختیار نهادن تجهیزات نمی‌توان از او انتظار معجزه داشت.

وی در پایان سخنانش، خواستار به روز رسانی بانک اطلاعاتی مدیران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، یادآوری اهمیت جایگاه روابط عمومی در جلسات شورای اداری و برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی‌ها در ۶ خرداد برای مسئولان روابط عمومی عضو شورای استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز