خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار کردستان در گفتگو با ایلنا:

بالا بودن نرخ بیکاری مهم‌ترین مشکل کردستان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۱۳

مشکل بیکاری در استان با توجه به وضعیت بودجه ای کشور و محدودیت های دولت، تنها با فعال نمودن بخش خصوصی رفع می شود.

مشاور استاندار کردستان مهم‌ترین مشکل استان را بالا بودن نرخ بیکاری عنوان کرد.

عبدالکریم احمدنژاد ضمن اشاره به بافت مذهبی و قومیتی استان کردستان با ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص به خبرنگار ایلنا در سنندج گفت: مردم کردستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۶۴ درصدی و رای ۷۲ درصدی خود به دکتر حسن روحانی که نشان از هوشمندی این مردم را دارد خواستار تغییر در نگرش دولت نسبت به کردستان شدند.

وی تصریح کرد: مشکل بیکاری در استان با توجه به وضعیت بودجه‌ای کشور و محدودیت‌های دولت تنها با فعال کردن بخش خصوصی رفع می‌شود که باید شرایطی فراهم شود با تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان و جذب سرمایه‌گذار از دیگر نقاط کشور بتوان ایجاد اشتغال مولد کرد.

احمدنژاد با اشاره به عزم دولت برای رفع مشکلات استان و تلاش‌های بی‌وقفه شخص استاندار محترم در خصوص جذب سرمایه‌گذار افزود: از آنجا که سرمایه‌گذاران انتظارات خاصی را برای تسهیل امور دارند از مدیران اجرایی استان انتظار می‌رود با عدم کارشکنی و پیگیری‌های لازم با خواست مدیریت عالی استان همراه بوده و شرایط را برای شکوفایی اقتصادی استان فراهم نمایند.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی با استفاده از موقعیت و اختیارات خود می‌توانند کمک‌های قابل توجه‌ای را به مدیران استانی برای رشد و توسعه شاخص‌های مختلف اقتصادی و صنعتی کردستان نمایند و امید است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد استانی آباد و توسعه یافته در زمینه‌های مختلف باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز