خبرگزاری کار ایران

سرپرست سابق ارشاد اسلامی کردستان:

در حوزه سخت افزاری فرهنگ باید دارای مرکز فرهنگی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۰۵

کردستان در حوزه سخت افزاری فرهنگ باید دارای مرکز فرهنگی باشد که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: کردستان در حوزه سخت افزاری فرهنگ باید دارای مرکز فرهنگی باشد که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج, جلال قلعه شاخانی امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: از اینکه توانستم ۷ ماه به عنوان سرپرست این مجموعه فرهنگی در خدمت اصحاب هنر و فرهنگ کردستان باشم بسیار خرسندم.

وی تصریح کرد: اگر قصوراتی در این مدت زمانی به اهالی فرهنگ و هنر داشته‌ایم شرمنده ایم, که نتوانستم آنطور که شایسته و بایسته است، در راستای اعتلای هرچه بیشتر تاریخ, فرهنگ و غنای فرهنگی کردستان عمل کنیم.

قلعه شاخانی افزود: خوشبختانه استان کردستان در حوزه نرم افزاری که همان دل با ایمان, اخلاق حسنه و هنر و ادبیات است توانسته به خوبی عمل نماید, اما در حوزه سخت افزاری فرهنگ باید دارای مرکز فرهنگی باشد که این امر تاکنون محقق نشده است.

" جلال قلعه شاخانی " یکی از نیروهای بومی کردستان بود که از مهرماه سال گذشته به عنوان سرپرست در این نهاد فرهنگی خدمت کرد.

در این مراسم از خدمات قباد میمنت آبادی که از سال ۱۳۸۹ تا مهرماه سال۱۳۹۲ به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و همچنین «جلال قلعه شاخانی» که پس از آن به مدت هفت ماه، سرپرستی این اداره کل را در استان بر عهده داشت, تجلیل و حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیر کل این نهاد فرهنگی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز