خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

برای توسعه کردستان از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر بهره خواهم برد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۴۴

بر خود می‌بالم که خدمت در عرصه فرهنگ کردستان نصیبم شده است و در همین راستا با تمام توان, تلاش خواهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برای توسعه کردستان و معرفی نقش تاریخی آن در حوزه فرهنگ و هنر، از ظرفیت‌ها و ایده‌های اصحاب فرهنگ و هنر استان بهره خواهم برد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، حجت‌الاسلام رحیم جعفری امروز یکشنبه در مراسم معارفه خود که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: شناخت بنده نسبت به کردستان به دهه ۶۰ بر می‌گردد.
وی افزود: در آن زمان برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی مردم کردستان به این خطه آمدم و هم‌اکنون بسیاری از هم‌رزمان من سردار سپاه، استاد دانشگاه و یا از نخبگان فرهنگی و چهره‌های افتخار آفرین در جامعه هستند.
جعفری تصریح کرد: بر خود می‌بالم که خدمت در عرصه فرهنگ کردستان نصیبم شده است ودر همین راستا با تمام توان تلاش خواهم کرد.
وی بیان داشت: تجربه ۲۰ ساله کاری خویش را برای خدمت به مردم کردستان به کار خواهم گرفت و برای توسعه استان از ظرفیت‌های اصحاب فرهنگ و هنر نیز بهره خواهم برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از شورای پژوهشی این اداره کل خواست تا فرهنگ، تاریخ و هنر مردم کردستان را در اولویت کاری خویش قرار دهد و این مهم را با جدیت دنبال کند.
جعفری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: من یک اصلاح‌طلب هستم که در طول فعالیت کاری خود ۱۵ سال عضو شورای تأیید متون نمایشی و م‍ؤسس انجمن موسیقی بوده‌ام و از هرگونه انتقاد نیز استقبال می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز