خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

دستگاه کنترل از راه دور بر روی دو فیدر شهر سنندج نصب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۵۸

عملیات طراحی و ساخت هفت دستگاه سیستم کنترل از راه دور جهت نصب بر روی رکلوزرها انجام شده که تاکنون دو دستگاه آن بر روی فیدرهای حسن آباد و قشلاق در سنندج نصب شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: عملیات طراحی و ساخت هفت دستگاه سیستم کنترل از راه دور جهت نصب بر روی رکلوزر‌ها انجام شده که تاکنون دو دستگاه آن بر روی فیدرهای حسن آباد و قشلاق در سنندج نصب شده است.
جمشید رابطی در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: با توجه به نیاز شهرستان سروآباد به رکلوزر با قابلیت کنترل از راه دور، یکی از سیستم‌های یاد شده جهت رکلوزر منصوبه در این شهرستان نصب شده است.

وی با اشاره به عملکرد این سیستم تصریح کرد: سیستم طراحی شده از طریق تماس تلفنی، فرمان قطع و وصل را اجرا می‌کند و از نمونه ارسال پیامک کارایی مطمئن تری دارد و هزینه ساخت هر دستگاه از این سیستم دو میلیون ریال است.

رابطی از کاهش انرژی توزیع نشده، سرعت در انجام مانور، کاهش زمان خاموشی، کاهش مصرف سوخت و آزاد شدن نیروهای عملیاتی در هنگام کار و موارد بحرانی و ایمنی بیشتر به عنوان مزایای سیستم نام برد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: طراحی مودم تماسی و مدار واسط توسط یکی از مهندستان شاغل در شرکت از آبان سال گذشته آغاز شده و با موفقیت توسط وی تست و نصب شده است.

وی در پایان سخنانش این سیستم را یکی از دستاوردهای شرکت توزیع در راستای بکارگیری تجهیزات جانبی و استفاده از سیستم‌های جدید دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات ساخت و نصب آن بر روی کلیه رکلوزرهای استان در دست اقدام است که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز