خبرگزاری کار ایران

در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان ارتحال امام جمعه سنندج را تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۸۹

با تسلیت این ضایعه اسفناک به مردم مسلمان و دیندار کردستان، علما و روحانیون معزز و بیت مکرم آن مرحوم مغفور، علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر عموم بازماندگان را از درگاه احدیت خواستاریم.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان با صدور پیامی مشترک ارتحال حاج ماموستا مجتهدی امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را به مردم مسلمان و دیندار کردستان، علما و روحانیون معزز و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزری ایلنا از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ متن پیام بدین شرح است:

دریافت خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه محترم سنندج و نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری، باعثتاسف و تالم خاطر گردید؛ با تسلیت این ضایعه اسفناک به مردم مسلمان و دیندار کردستان، علما و روحانیون معزز و بیت مکرم آن مرحوم مغفور، علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر عموم بازماندگان را از درگاه احدیت خواستاریم.

بی شک فقدان آن عالم و مجتهد بزرگ دینی ضایعه ای جبران ناپذیر برای کشور و مردم منطقه کردستان خواهد بود.

امام جمعه سنندج از ۲۴ فروردین ماه به دلیل عارضه گوارشی در سنندج بستری و به دستور استاندار و بنا به تشخیص تیم درمانی بعد از پنج روز برای ادامه درمان به بیمارستان طالقانی تهران منتقل شد و ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.

ماموستا حسام الدین مجتهدی از چهره های برجسته مذهبی و دینی کشور بود که از سال ۸۳ به عنوان امام جمعه سنندج منصوب شد و از دو سال قبل نیز با رای مردم استان به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز