خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در گفتگو با ایلنا:

افزایش آمار نیازمندان کمیته امداد خوشایند جامعه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۸۲

میانگین استانی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان ۱۲ درصد و در شهرستان سقز ۵ درصد است. / وجود این میزان مددجو در سطح استان نشان از افزایش میزان محرومیت بوده که باید در راستای رفع آن اقدامات اساسی صورت پذیرد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش آمار نیازمندان زیرپوشش امداد در این شهرستان خوشایند جامعه نیست.

محسن بیگلری در حاشیه برگزاری جلسه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با جمعی از خیرین این شهرستان برای ساخت مسکن مددجویان به ایلنا گفت: میانگین استانی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان ۱۲ درصد و در شهرستان سقز ۵ درصد است.

وی تصریح کرد: وجود این میزان مددجو در سطح استان نشان از افزایش میزان محرومیت بوده که باید در راستای رفع آن اقدامات اساسی صورت پذیرد.

بیگلری ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد استان در راستای حمایت و توانمندسازی مددجویان گفت: افزایش اعتماد مردم به این نهاد موجب توسعه بیش از پیش مشارکت‌ها مردمی و ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی اقشار نیازمند شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: در گذشته مشکلاتی در زمینه جذب مددجویان وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده این محدودیت‌ها رفع شده است.

وی خواستار حمایت بیش از پیش دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات نیازمندان با توجه به شرایط اقتصادی شد و خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم دولت با اجرای سیاست‌های خاص آمار خانواده‌های تحت حمایت نهادهای حمایتی را در آینده نزدیک به حداقل برسد.

وی افزود: اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها در کنار توسعه و ترویج بیش از پیش فریضه زکات نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان و تحقق عدالت اجتماعی دارد.

بیگلری بر بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت خیرین در راستای رفع مشکلات نیازمندان در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: باید با اطلاع‌رسانی دقیق زمینه ورود خیرین بیشتر را به بحثکمک به نیازمندان در شهرستان فراهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز