خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج:

واقعیت‌های کردستان به رئیس جمهور نشان داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۲۳

استان کردستان در آینده میزبان ریاست جمهور و هیئت دولت خواهد بود و چه خوب است که واقعیت های موجود در استان و بلاخص شهرستان سنندج به وی نشان داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج خواستار نشان دادن واقعیت‌های کردستان در سفرهای هیئت دولت به رئیس جمهور شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، غریب سجادی چهارشنبه‌شب در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر سنندج که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان در سفرهای هیئت دولت به استان‌ها، با عدم برنامه ریزی قبلی چهره فعلی استان‌ها و واقعیت‌های تلخ جامعه را نمایش نمی‌دهند.
وی تصریح کرد: استان کردستان در آینده میزبان ریاست جمهور و هیئت دولت خواهد بود و چه خوب است که واقعیت‌های موجود در استان و بلاخص شهرستان سنندج را به وی نشان داده شود.
سجادی با گلایه از اینکه هنوز در استان کردستان جایگاه واقعی شورا تبیین نشده است، افزود: متاسفانه نحوه تعامل ادارات دولتی با شورا‌ها مناسب نیست و شورا را رقیب خود می‌دانند و این اشتباه نگرشی مانع حل بسیاری از مشکلات شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج یادآور شد: استان کردستان که در سفر مقام معظم رهبری به عنوان استان فرهنگی نامگذاری شد، متاسفانه فاقد یک فرهنگسراست که این در شأن یک استان فرهنگی نیست.
وی در پایان سخنانش راه حل بخش زیادی از مشکلات بودجه‌ای عمرانی و مدیریتی را در نگاه ویژه مرکز کشور به کردستان دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با برنامه ریزی مناسب مشکلات کردستان به ویژه شهرستان سنندج در آینده نزدیک حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز