خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور در سنندج:

تصمیمات باید با رویکرد مردم‌محوری اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۴۹

میانگین فضای سبز کشوری ۱۲ تا ۱۵ متر است، اما فضای سبز کنونی سنندج ۳.۵متر مربع است که باید در جهت افزایش آن تلاش کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، تصمیمات شهرداری باید با رویکرد مردم‌محوری اتخاذ شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، «هوشنگ خندان دل» چهارشنبه‌ شب در جمع مدیران و معاونان بخش‌های مختلف شهرداری سنندج اظهار داشت: ایجاد پیوند محکم بین اقدامات انجام شده در شهرداری و مردم یک ضرورت است و شهرداری‌ها باید نشاط و شادابی بیشتری را به جامعه تزریق کنند.
وی همدلی و همراهی مسئولان استان کردستان را در راستای رفع مشکلات بسیار موثر دانست و افزود: باید با نگاه فرابخشی و کمک و مساعدت بین دستگاه‌های اجرایی مشکلات فعلی را برطرف کرد.
خندان دل، خواستار دقت نظر در صرف اعتبارات و منابع مالی شد و گفت: نابسامانی‌های کنونی در وضعیت عمران شهری برخی از شهر‌ها نشان می‌دهد که از منابع مالی به خوبی استفاده نشده است.
وی با بیان اینکه بخش بزرگی از درآمدهای شهرداری‌ها متکی به ساخت و ساز است خواستار تغییر این رویه شد و تصریح کرد: منابع مالی جایگزین را باید در شهرداری خلق کرد که این کار از طریق شناسایی فرصت‌های اقتصادی و استفاده از سرمایه بخش خصوصی حاصل خواهد شد.
معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشورهمچنین بر ضرورت ارتقای فضای سبز شهرسنندج تأکید کرد و یادآور شد: میانگین فضای سبز کشوری ۱۲ تا ۱۵ متر است، اما فضای سبز کنونی سنندج ۳.۵م‌تر مربع است که باید در جهت افزایش آن تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته آینده جلسه‌ای در خصوص نواحی منفصل شهری و ارتقای درجه شهرداری برگزار خواهد شد تا بهترین تصمیمات در این راستا اتخاذ شود.
معاون وزیر کشور در پایان سخنانش گفت: درزمینه بافت فرسوده و خدمات مورد نیاز برای تقویت بخش آتش نشانی شهر سنندج نیز کمک‌های لازم انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز