خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد:

بهره مندی بیش از ۱۸۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۴۶

در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی کردستان از ۵۲ هزار خانوار نیازمند در این استان حمایت می‌کند که از این تعداد مددجو، ۲۳ هزار نفر ساکن شهر و ۲۹ هزار در روستا ساکن هستند.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد کردستان بهره مند هستند.
قنبر موسی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از سنندج با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از مددجویان زیر پوشش این نهاد در روستاها سکونت دارند، تصریح کرد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی کردستان از ۵۲ هزار خانوار نیازمند در این استان حمایت می‌کند که از این تعداد مددجو، ۲۳ هزار نفر ساکن شهر و ۲۹ هزار در روستا ساکن هستند.
وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از جامعه هدف این نهاد را دانشجویان تشکیل می‌دهند، افزود: تلاش در راستای توانمندسازی دانشجویان زیر پوشش این نهاد یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در استان است که به همین منظور تشکیل کانون فارغ‌التحصیلان زیر پوشش این نهاد در دستور کار قرار گرفته است.
موسی نژاد بیان داشت: ایجاد بسترهای لازم به منظور ورود این دانشجویان به بازار کار و رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کانون در سطح استان است.
وی، ارائه آموزش‌های حقوقی به خانواده‌های نیازمند زیر پوشش را از دیگر برنامه‌های این نهاد به منظور توانمندسازی آنان دانست و گفت: کلید ارائه این آموزش‌ها از سال گذشته در استان زده شد و امسال نیز بیش از ۷ هزار خانوار زیر پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: آشنا کردن مددجویان با حق و حقوق خود که در بسیاری از موارد عدم آشنایی آنها در این زمینه موجب بروز مشکلات می‌شود از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.
موسی‌نژادافزود: خوشبختانه طی سال‌جاری در قالب همین طرح با تلاش وکلایی که در این راستا با کمیته امداد همکاری می‌کنند توانسته‌ایم حق یک مددجو را به او بازگردانیم.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ۱۰۰ نفر از وکلای استان برای ارائه آموزش‌های حقوقی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز