خبرگزاری کار ایران

مدیر خدمات شهری سنندج خبر داد:

ممنوعیت برپایی چادرهای متفرقه در سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۶۷

استقرار چادرها باید در مراکزی که تحت نظارت شهرداری و اداره اماکن و نیروی انتظامی قرار دارد، بر پا شود.

ایلنا: مدیر خدمات شهری شهرداری سنندج از ممنوعیت برپایی چادرهای متفرقه در سطح شهر سنندج خبر داد وگفت: بازرسان شهرداری سنندج در پارکها و فضاهای سبز سطح شهر برای جلوگیری از بر پایی چادرهای متفرقه در طول ایام نوروز ۹۳ مستقر خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از سنندج، " شکور صلواتی " در جلسه کار گروه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان تصریح کرد: طبق دستور سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور استقرار چادرها باید در مراکزی که تحت نظارت شهرداری و اداره اماکن و نیروی انتظامی قرار دارد بر پا شود، که در همین راستا امسال شهرداری سنندج پارک ملت را برای اسکان و برپایی چادر های شخصی مسافران در نظر گرفته است.
وی افزود: شهرداری سنندج اکیپ هایی از بازرسان را در سطح فضاهای سبز و پارکهای شهر سنندج مستقر نموده تا از برپایی چادرهای شخصی و متفرقه در مناطقی که زیر نظر شهرداری و اداره اماکن نمی باشند، جلوگیری شود و این چادرها در یک مرکز و آن هم پارک ملت سنندج استقرار یابند تا از بروز مشکلات و حوادثجلوگیری شود.

۱۷مرکز و ۲۳۰ مدرسه آماده پذیرایی از مسافران
نماینده اداره آموزش و پرورش استان کردستان نیز به ارائه آمار مراکز اسکان مسافران در سطح استان پرداخت و گفت: آموزش و پرورش استان کردستان دارای ۱۷ مرکز پذیرش مهمانان است و تعداد ۲۳۰ مدرسه در رده های الف، ب، ج و ویژه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران ورودی به استان است.
رحیمی اظهار داشت: سیاست کلی آموزش و پرورش در نوروز امسال این است که فقط فرهنگیان را پذیرش نماید و در مواقعی که هتل ها و مراکز اقامتی استان از مسافر پر شد می توانند مسافران غیر فرهنگی را اسکان دهند.
وی در ادامه از ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خواست تا نمایندگان و راهنمایان گردشگری را برای راهنمایی مسافران در مراکز اسکان مستقر نمایند و همچنین بسته های فرهنگی و اقلام تبلیغاتی را در اختیار این مراکز برای ارائه به مسافران قرار دهند.
رحیمی همچنین از صدا و سیمای مرکز کردستان نیز خواست که در بحثاسکان مسافران در هتلها و مراکز اقامتی و مدارس اقداماتی را در بحثاطلاع رسانی انجام دهند.

ارتقاء کیفیت، مهم ترین هدف در ستاد سفرهای نوروزی
در ادامه جلسه، نماینده استاندار در ستاد هماهنگی خدمات سفر کردستان یادآور شد: هدف اصلی ما در ستاد هماهنگی خدمات سفر ارتقاء کیفیت است.
" طاهرجو " افزود: اولویت ما در بحثگردشگری و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در سال جدید بحثهتلها و مراکز اقامتی است و مسافرانی که وارد استان کردستان خواهند شد باید از پتانسل ها و امکانات این استان مطلع و از آنها برخوردار شوند.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش استان کردستان متولی خوبی برای اسکان مسافران و گردشگران بوده و امسال نیز با همکاری و تعامل سایر دستگاهها امیدواریم شاهد افزایش ورود و اسکان مسافران در سطح استان باشیم.
طاهر جو در پایان سخنانش به رضایتمندی مسافران و گردشگران از خدمات ستاد سفر استان در سال گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم شهرداری سنندج با ایجاد فضاهای مناسب شهری و جمع آوری دستفروشان ومتکدیان و جلوگیری از حفاریها در سطح شهر و زیبا سازی فضاهای سبز و پارکها طبق سنوات گذشته بتواند چهره ای زیبایی از استان کردستان را به مسافران و گردشگران ورودی به استان ارائه نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز