خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور خبر داد:

تشکیل کمیته راهبردی در کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۰

این کمیته راهبری عملیات را بر عهده دارد و با احصا و بازنگری شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف آن را مورد محاسبه قرار می‌دهد.

ایلنا: مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور از تشکیل کمیته راهبردی برای نخستین بار با ترکیب مدیران توانمند ۱۰ استان و مسئولان کمیته امداد مرکز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، محمد آزادان در همایش آموزشی توجیهی مدیران و کارکنان حوزه برنامه‌ریزی کمیته امداد کردستان در سنندج، اظهار کرد: بر اساس پروژه‌های تحولی که از سال ۸۶ در کمیته امداد شروع شده بود، زمزمه بهره‌وری و کارایی در این نهاد مطرح شد.
وی تصریح کرد: کمیته امداد که از لحاظ کارایی موفق عمل کرده بود به همین دلیل، بررسی اثربخشی برنامه‌های این نهاد به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت.
آزادان افزود: این مهم از سال ۸۹ به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و شاخص‌های بهره‌وری با همکاری مشاورین توانمند به بحثو تبادل و نظر گذاشته شد.
مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور با بیان اینکه شاخص‌های بهره‌وری بر همین اساس تدوین شد، گفت: بحثارزیابی عملکرد و بهره‌وری اطلاعات از سال ۸۴ تا ۸۹ تهیه، تحلیل و به دفاتر استانی ارسال شد.
وی با بیان اینکه اندازه‌گیری بهره‌وری از دو بعد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، افزود: نشان دادن روند تغییرات بهره‌وری در طول زمان و تحلیل عوامل کاهش و افزایش بهره‌وری در سازمان از نتایج این مهم است.
آزان با بیان اینکه این دوره در مرحله نخست آزمایشی بود و دوره جدی آن در حال حاضر در دست اجراست، گفت: در این دوره، بحثآموزش، عملکرد و بهره‌وری را برای مدیران شهرستانی برگزار می‌کنیم تا با آمادگی بهتر به این برنامه ورود پیدا کنند.
مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور تصریح کرد: در همین راستا کمیته راهبردی برای نخستین بار با ترکیب مدیران توانمند ۱۰ استان و مسئولان کمیته امداد مرکز تشکل شده است.
به گفته وی، این کمیته راهبری عملیات را بر عهده دارد و با احصا و بازنگری شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف آن را مورد محاسبه قرار می‌دهد.
آزادان با بیان اینکه بحثمسئولیت، تدبیر، کارایی و بهره‌وری اهمیت بسیار زیادی دارد، یادآور شد: هر سازمان و اداره‌ای که در راستای یک برنامه استراتژیک تعریف‌ شده حرکت کند به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند.
وی اظهار داشت: احصای ضعف‌ها و برنامه‌ریزی برای برطرف نمودن آنها یک ضرورت به شمار می‌آید که در کمیته امداد در قالب برنامه‌های آموزشی و طرح بهره‌وری دنبال می‌شود.
مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی کشور بر برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی متناسب با سطوح فکری مدیران و اهداف سازمانی امری ضروری است.
آزادان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مدیران باید در قالب دوره‌های آموزشی این‌چنینی به نقطه‌ای برسند که بتوانند به آسانی موانع و خلل‌هایی را که مانع تحقق اهداف می‌شود، شناسایی و برطرف نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز