خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان:

مرز باشماق مریوان به عنوان یک قطب اقتصادی شناخته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۷۶

روزانه بیش از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو ترانزیتی، صادراتی و نفت کش در مرز رسمی باشماق فعالیت می کنند و حدودا به طور میانگین بیش از ۳هزار مسافر جابجا می شوند.

ایلنا: فرماندار مریوان گفت: با تلاشهایی که انجام گرفته، مرز رسمی باشماق مریوان به عنوان یک قطب اقتصادی در غرب کشور شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سالن مسافربری پایانه مرزی باشماق مریوان، با بیان اینکه امروزه این مرز به عنوان یک مرز با اهمیت در جهان تلقی می‌شود، تصریح کرد: در طول سالهای گذشته تا به امروز تلاش‌های خوبی برای ارتقا این مرز صورت گرفته است.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو ترانزیتی، صادراتی و نفت کش در مرز رسمی باشماق فعالیت می‌کنند و حدودا به طور میانگین بیش از ۳هزار مسافر جابجا می‌شوند.

رشیدی‌پور با قدردانی از تلاش‌های دولت در راستای رسمی کردن این مرز یادآور شد: تمام تلاش مسئولین نظام و تاکید استاندار بر این است که مشکلات مرز باشماق را به دلیل تسهیل مراودات به حداقل برسانیم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری و همفکری دو کشور ایران و عراق ادامه داشته باشد تا از پتانسیل‌های موجود بیشترین بهره را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز