خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

بانک‌ها نقش مهمی در تسهیل روند اجرای مسکن مهر دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۳۷

مقاوم سازی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی در اولویت برنامه ها قرار دارد. / برای ساماندهی وضعیت طرح های مسکن مهر و اتمام این پروژه ها باید با کاهش بروکراسی های اداری هرچه سریعتر این واحدها را تکمیل کرد.

ایلنا: بانک‌های عامل نقش مهمی در تسهیل روند اجرای مسکن مهر برعهده دارند و باید برطبق پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان و تعاونی‌های مربوطه اقدام کنند.
به گزارش خبرنگا ایلنا از سنندج؛ امیر قادری در جلسه شورای مسکن استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان حوادثغیر مترقبه به ویژه زلزله توجه به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و استاندارد‌های مقاوم سازی ساختمان برای افزایش ضریب ایمنی واحدهای مسکونی شهری و روستایی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی افزود: در حال حاضر مقاوم سازی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و تاکنون از این تعداد بیش از ۳۲ هزارو ۵۰۰ واحد با همکاری مردم بهسازی و مقاوم سازی شده است.
قادری تصریح کرد: به دلیل گستردگی تعداد واحدهای مسکن روستایی برای تحقق کامل اهداف مقاوم سازی این واحد‌ها باید کلیه دستگاه‌های اجرایی متولی به ویژه بانک‌های عامل استان شرایط لازم را برای پرداخت به موقع تسهیلات و سایر خدمات مورد نیاز متقاضیان به عمل آورند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مورد لزوم تسریع در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر در استان نیز ابراز داشت: برای ساماندهی وضعیت طرح‌های مسکن مهر و اتمام این پروژه‌ها باید با کاهش بروکراسی‌های اداری هرچه سریع‌تر این واحد‌ها را تکمیل و به متقاضیان واگذار کرد و در این راستا مدیران باید امورات مسکن مهر را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی در پایان از دستگاه‌های خدمات رسان استان خواست تا در موعد مقرر به تعهدات خود عملکرده و با هماهنگی با سایر دستگاه به طور همزمان اقدام به حفاری و نصب امکانات کنند تا از دوباره کاری و تخریب امکانات زیر بنایی صورت گرفته در طرح‌های مسکن مهر جلوگیری به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز