خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کردستان اعلام کرد:

محور سنندج همدان همچنان در صدر بیشترین تصادفات جاده‌ای کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۳

تخطی از سرعت مطمئنه با ۳۵ درصد افزایش، انحراف به چپ ۲۶ درصد، عدم توجه به جلو ۱۵ درصد و عدم رعایت قوانین و مقررات نیز ۹ درصد افزایش برخورد داشته‌ایم. / رانندگی در جاده‌های استان کردستان به دلیل کوهستانی بودن به ویژه در فصل سرما نیاز به دقت بیشتری دارد.

ایلنا: رئیس پلیس راهور کردستان اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته سالجاری، محور سنندج - همدان همچنان در صدر بیشترین تصادفات جاده‌ای کردستان بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، رمضان نادری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج، با بیان اینکه بیشترین حوادثرانندگی استان در محور سنندج همدان رخ می‌دهد، گفت: محور سقز سنندج، سنندج کرمانشاه، مریوان بانه و مریوان - سقز به ترتیب بیشترین تصادفات را در ۹ ماه‌ گذشته سالجاری به خود اختصاص داده است.
وی از رشد ۱۱ درصدی کشته‌های جاده‌ای طی ۹ ماهه اخیر امسال نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
سرهنگ نادری با بیان اینکه در تصادفات جرحی نیز ۴ درصد نسبت به ۹ ماهه سال گذشته رشد داشته‌ایم، تصریح کرد: ۲۸۳ مورد از تصادفات منجر به فوت و جرح در جاده‌های اصلی و ۲۹ درصد نیز در جاده‌های روستایی به وقوع پیوسته است.
وی بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای در استان را تخطی از سرعت مطمئنه دانست و خاطرنشان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه با ۳۵ درصد افزایش، انحراف به چپ ۲۶ درصد، عدم توجه به جلو ۱۵ درصد و عدم رعایت قوانین و مقررات نیز ۹ درصد افزایش برخورد داشته‌ایم.
رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه رانندگی در جاده‌های استان کردستان به دلیل کوهستانی بودن به ویژه در فصل سرما نیاز به دقت بیشتری دارد، از رانندگان خواست با رعایت بیشتر و دقیق‌تر قوانین و مقررات رانندگی جان خود، خانواده و دیگران را به مخاطره نیندازند.
نادری در پایان سخنانش از توقیف ۵ ‌هزار و ۱۱۵ دستگاه خودرو دارای دو تخلف از ابتدای سال‌جاری تاکنون در جاده‌های سطح استان خبر داد و یادآور شدد: در زمینه توقیف گواهینامه نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲۶ جلد گواهینامه به دلیل نمره منفی و ۷۱ جلد نیز به علت مثبت بودن تست اعتیاد توقیف و ضبط شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز