خبرگزاری کار ایران

از ۲۶ دی ماه به مدت ۱۰ روز؛

نمایش بُزدل‌ها رؤیا ندارند در سنندج به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۰۱

نمایش «بُزدل‌ها رؤیا ندارند «از روز ۲۶ دیماه ۹۲ به مدت ۱۰ شب در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج هر روز از ساعت ۱۷ به روی صحنه می‌رود.

ایلنا: بیستمین کارگردانی فریدون حامدی با نمایش «بُزدل‌ها رؤیا ندارند «از روز ۲۶ دیماه ۹۲ به مدت ۱۰ شب در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج هر روز از ساعت ۱۷ به روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، در این نمایش که به نویسندگی هیمن حیدری است، با بازی افشین خدری، زهرا محمدی، کژوان محمدی، برهان حیدری، کاوان سالم، سجاد عسکری، پریسا قلی پورو فریدون حامدی اجرا می‌شود.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به شعله عزیزی به عنوان طراح لباس و گریم، فواد حامدی و مُنا ابریان طراح آفیش و بروشورو همچنین مهران مُکاری طراح نوراشاره کرد.
خلاصه داستان «مجموعه‌ای بازیگر که در یک انستیتوی نمایش کار می‌کنند در حین تمرین درانتظار گردو با ورود «گیل گمش» به صحنه مواجه شده و به بخشی از داستان وی تبدیل می‌شوند.
گیل گمش که خواهان جاودانه شدن است در برابر شرایطی که خدایان برای او قرار داده‌اند بایستی تصمیم قطعی خود را بگیرد و..»
این اثر هنری با همکاری و مشارکت حوزه هنری کردستان، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، انجمن نمایش سنندج و گروه تئا‌تر تجربه به نمایش درمی آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز