خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کردستان خبر داد:

۱۷دی، آخرین مهلت بخشودگی دو برابری جریمه های رانندگی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۹

با توجه به عدم وجود جاده کمربندی در استان و عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین از داخل شهر، شاهد خسارات جانی و مالی متعددی در سطح شهر‌ها بوده‌ایم.

ایلنا: رئیس پلیس راهور کردستان گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر بخشودگی جرائم رانندگی‌های تا پایان سال ۹۰ که تا مهلت ۶ ماهه‌ای برای بخشودگی در نظر گرفته شده بود، این مهلت در ۱۷ دی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، سید عارف قادرزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج، از کاهش پنج درصدی تصادفات درون شهری طی نه ماه گذشته سال خبر داد و افزود: خوشبختانه استان کردستان به عنوان تنها استانی در کشور معرفی شده است که برای هفتمین سال متوالی شاهد کاهش تصادفات درون شهری بوده است.

وی تصریح کرد: یک تصادف نه تنها فوت یک نفر را به دنبال خواهد داشت بلکه تبعات غیر قابل جبران مالی و جانی را نیز به دنبال دارد.

قادرزاده با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته سال نیز ۲۰۰ جلد گواهینامه با نمره منفی بالا ضبط شده است، ‌ گفت: یک‌هزار و ۲۴۳ دستگاه خودرو نیز با جریمه بیش از یک‌میلیون تومان توقیف شده است.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه سخنانش به طرح زمستانی امسال در استان اشاره و بیان داشت: پلیس راهوراستان به منظور اسکان مسافران در راه مانده در زمستان، اقدام به تجهیز۲۶ مدرسه و همچنین پایگاه‌های امداد جاده‌ای و مساجد سطح شهر کرده است.

وی با اشاره به اینکه یک متر کمربندی برای روان سازی ترافیک در هیچکدام از شهرهای استان وجود ندارد، یادآور شد: با توجه به عدم وجود جاده کمربندی در استان و عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین از داخل شهر، شاهد خسارات جانی و مالی متعددی در سطح شهر‌ها بوده‌ایم.

رئیس پلیس راهور کردستان در پایان سخنانش از شناسایی ۲۳ نقطه حادثه‌خیز و معرفی آن به شهرداری‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: باوجود پیگیری‌های انجام شده تنها ۹ نقطه آن اصلاح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز