خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

با انگیزه خاصی به کردستان آمده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۴۹

زاهدی از ضعف شدید در مدیریت و بدنه کارشناسی استان و عدم انجام امور، به عنوان مهمترین مانع توسعه کردستان نام برد. / بحثتغییر مدیران یک امر طبیعی است و با روی کارآمدن دولت جدید این مهم اتفاق می‌افتد.

ایلنا: استاندار کردستان اظهار داشت: با انگیزه خاصی به کردستان آمده‌ام و برای توسعه همه جانبه آن تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، عبدالمحمد زاهدی جمعه ‌شب در دیدار نمایندگان احزاب و گروه‌های اصولگرا در کردستان افزود: توسعه سیاسی یکی از عوامل موثر در توسعه همه جانبه کردستان است که باید به آن توجه بیشتری شود.
وی تصریح کرد: توسعه اگر همه‌جانبه نباشد، توسعه محسوب نمی‌شود و در این راستا نیز باید به مطبوعات، رسانه‌ها و احزاب به عنوان نمایندگان افکار عمومی نگاهی ویژه شود.
وی با بیان اینکه با توسعه سیاسی می‌توان زمینه را برای توسعه سایر بخش‌ها فراهم کرد، لذا قانون‌گرایی و آزادی در چارچوب قوانین و اخلاق از شاخص‌های اصلی توسعه سیاسی محسوب می‌شود، افزود: سیاست منهای اخلاق یعنی سیاست منهای دین و باید این مهم همواره مورد توجه مدیران باشد.
زاهدی ادامه داد: جامعه ما به یک اعتدالی رسیده و به سمت اعتدال بیشتر پیش‌می‌رود، لذا اختلاف افکار و تفاوت‌های بین احزاب نباید موجب ضرر رساندن به مردم و دفع نیروی همدیگر شود.
وی از جابجایی قدرت در یک کشور به عنوان منفعتی نام برد که زمینه را برای اعمال نظرات مدیریتی بهتر فراهم می‌کند، اظهار داشت: استاندار با هر هویت سیاسی که دارد، باید استاندار همه مردم باشد و با اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشد و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.
استاندار کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت مدیران، تقسیم کاردر بین مجموعه و تفکر و اندیشیدن است، بنابراین مدیران باید زمانی را هم برای فکر کردن و برنامه‌ریزی و هم اینکه حل مشکلات مردم داشته باشند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باید توسعه کردستان را بر اساس اسناد بالادستی تعریف کنیم و در این خصوص نیز استان نیازمند مدیران و کارشناسانی توسعه‌گراست.
زاهدی از ضعف شدید در مدیریت و بدنه کار‌شناسی استان و عدم انجام امور به عنوان مهم‌ترین مانع توسعه کردستان نام برد و بر توجه ویژه به این حوزه تأکید کرد.
زاهدی با بیان اینکه بحثتغییر مدیران یک امر طبیعی است و با روی کارآمدن دولت جدید این مهم اتفاق می‌افتد و با جابجایی نیرو‌ها کمک بسیاری زیادی به تجربه‌اندوزی آنان خواهد شد، عنوان کرد: با انگیزه خاصی به کردستان آمده‌ام و برای توسعه همه جانبه استان تلاش خواهم کرد..
زاهدی بر عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: متأسفانه وقتی معظم‌له یک دغدغه را مطرح می‌کنند ما با چند سخنرانی در این خصوص کارمان را تمام می‌کنیم و دیگر این دغدغه‌ را پیگیری نمی‌کنیم و در آینده نیز با صدمات بسیاری مواجه می‌شویم.
استاندار کردستان خاطر نشان کرد: رفع دغدغه اشتغال جوانان از مهم‌ترین اموری است که زمینه را برای رفع بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.
وی گفت: برای اشتغال‌آفرینی در استان با تمام وجود از بکار گیری همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها تلاش خواهیم کرد و در این راستا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال خواهیم کرد و همه مدیران استان و کار‌شناسان دستگاه‌های اجرایی نیز موظفند که تسهیل‌کننده سرمایه‌گذاری بخش خصوص باشند.
وی در پایان سخنانش فراهم کردن بستر‌ها و شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی را در کردستان یک امر ضروری خواند و بر توجه هرچه بیشتر متولیان امر تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز