خبرگزاری کار ایران

نماینده بیجار در مجلس:

بودجه ۹۳، کردستان را فقیرتر خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۴

متاسفانه نگاهی که در لایحه بودجه امسال به کردستان شده نگاهی فرزندخواندگی است. / اگر بودجه به همین منوال پیش‌رود وضعیت استان از حال حاضر بدتر خواهد شد. / مردم کردستان انتظار دارند که شعارهای دولت تدبیر و امید به عمل تبدیل شود.

ایلنا: نماینده بیجار در مجلس ضمن انتقاد از بودجه سال ۹۳ دولت، گفت: متاسفانه نگاه‌ لایحه بودجه سال ۹۳ به سمت و سوی استان‌های برخوردار است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " در سنندج، " محمد بیاتیان " روز پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار داشت: متاسفانه سهم و نگاهی که در لایحه بودجه امسال به کردستان شده، نگاهی فرزندخواندگی است.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌های کردستان را با لایحه بودجه ۹۳ نمی‌توان جبران کرد، افزود: دولت‌مردان، استان‌های کم برخوردار را فقط در عرصه شعار نبینند.

" بیاتیان " تصریح کرد: کاهش ۳۴ درصدی استان کردستان در بودجه سال آینده نمی‌تواند دردی از محرومیت های استان را درمان کند.

انتقاد بر کم توجهی دولت به روستاها در بودجه ۹۳

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت رشد و توسعه روستاها، یادآور شد: دولت در لایحه بودجه ۹۳ به روستاها توجه کافی نداشته و تاکید داریم که نگاه دولت به این مقوله باید جدی باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان بیجار ۲۵ روستا فاقد آب آشامیدنی و ۶۷ روستا هم فاقد آب آشامیدنی سالم هستند.

وی خاطرنشان ساخت: نگاه دولت به روستاها در بودجه باید به گونه ای باشدکه به رشد و توسعه روستاها، برطرف شدن مشکلات و کاهش مهاجرت منجر شود.

بیاتیان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم کلیات بودجه با شرایط کنونی رای نیاورد، گفت: اگر بودجه به همین منوال پیش‌ رود وضعیت استان از حال حاضر بدتر خواهد شد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از استاندار کردستان خواست قبل از بسته شدن بودجه با رئیس جمهور در رابطه با بودجه سال ۹۳ استان رایزنی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز