خبرگزاری کار ایران

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج:

تقاطع شهرک بعثت سنندج ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۷

با بهره برداری از رمپ ورودی شهرک بعثت، دسترسی به شهرکهای بعثت وکردستان وهمچنین کمربندی اسلام آباد به سهولت انجام خواهد گرفت.

ایلنا: معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج، پیشرفت فیزکی تقاطع شهرک بعثت سنندج را ۸۵ درصد اعلام کرد.

محمد صدیق فتحی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج، از به بهره برداری رسیدن رمپ ورودی شهرک بعثت خبرداد و گفت: با بهره برداری از رمپ ورودی شهرک بعثت، دسترسی به شهرک‌های بعثت و کردستان و همچنین کمربندی اسلام آباد به سهولت انجام خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: برای احداثاین رمپ ۱۰ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۶۰۰ متر طول جدول گذاری، لایه اساس ۴۸۰ متر مکعب وقریب به ۲۴۰۰ متر مربع آسفالت در دو لایه صورت گرفته است.
فتحی هزینه ساخت این رمپ را ۱۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت این رمپ از منابع داخلی تامین شده است.
معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج یادآور شد: با بهره برداری از رمپ‌های ورودی وخروجی تقاطع بعثت وهمچنین رمپ ورودی شهرک بعثت، هم اکنون تقاطع بعثت بیش از ۸۵% پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری کامل تقاطع بعثت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز