خبرگزاری کار ایران

رئیس امور پژوهش شرکت گاز کردستان:

توجه به پژوهش و فناوری، لازمه برون رفت از مشکلات کنونی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۴

روشهای سنتی امداد، معایبی از جمله عدم پیگیری در زمان تغییر شیفت‌ها، ثبت تمامی پیام‌ها و ثبت تمامی مکالمات را به دنبال دارد.

ایلنا: رئیس امور پژوهش شرکت گاز کردستان اظهار داشت: راه کارهای برون رفت از چالش‌ها و مشکلات کنونی لازمه توجه به پژوهش و فناوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، سیروس علیرمایی در جلسه هم اندیشی سیستم امداد مکانیزه که با حضور ده استان کشور، در شرکت گاز کردستان برگزار شد، گفت: بهره‌گیری از تجربیات دیگر استان‌ها در خصوص مکانیزه شدن بخش امداد و تعمیرات و بکارگیری آن می‌تواند نقش مهمی در توسعه خدمات گازرسانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با ارائه پیشنهاد مکانیزه شدن امداد از سوی معاونت بهره برداری شرکت گاز استان به امور پژوهش و ارسال طرح پژوهشی آن به ستاد، فاز اول پژوهش از سوی شرکت ملی گاز مصوب شده که اکنون در مرحله مطالعاتی آن قرار دارد.

علیرمایی در ادامه سخنانش با اشاره به معایب روش‌های سنتی امداد، افزود: روشهای سنتی امداد، عدم پیگیری در زمان تغییر شیفت‌ها، عدم ثبت تمامی پیام‌ها و عدم ثبت تمامی مکالمات و معایبی دیگری را به دنبال دارد.

رئیس امور پژوهش شرکت گاز کردستان مزیت‌های سیستم امداد مکانیزه را پیگیری فرایند سازمان و دسترسی آسان به نقشه معابر و تاسیسات، مدیریت منابع و نیروی انسانی دانست و بیان داشت: با مکانیزه کردن امداد می توان در راستای بهبود خدمت رسانی به مشترکین، صرفه جویی نیرو و انرژی، تقویت کیفیت شبکه و عدم اخلال در سیستم گام برداشت.

وی یادآور شد: تجمیع دیدگاه‌های کلیه استا‌ن‌ها، ما را به دیدگاهی فراگیر می‌رساند تا به نتیجه‌ای واحد برسیم؛ به همین منظور باید نرم افزاری طراحی شود که قابلیت پشتیبانی در حجم کار بالا و لینک شدن به سایر فرآیندهای شرکت را داشته باشد.

علیرمایی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت منظم و منطقی و سیستماتیک برای دستیابی به دانش نو، بهبود و ارتقای کیفیت زندگی مردم را به همراه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز