خبرگزاری کار ایران

قوامی:

نخستین جشنواره فرهنگی هنری طلای کثیف در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۶

این جشنواره برای اولین بار در سطح شهر سنندج با موضوعات زباله، بازیافت و زشتی‌ها و زیبایی‌ها در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری سنندج از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری طلای کثیف در این شهرستان خبر داد.
عبدالله قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی بازیافت و تفکیک از مبدأ پسماندها و اهمیت و اشاعه آثار مثبت آن در جامعه، برگزاری این جشنواره در دستور کار سازمان قرار گرفت.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی شهروندان و همچنین کارشناسان مسائل شهری با نقاط قوت و ضعف مدیریت پسماند و ایجاد نگاهی نو به امر پسماند بیان کرد و گفت: این جشنواره برای اولین بار در سطح شهر سنندج با موضوعات زباله، بازیافت و زشتی‌ها و زیبایی‌ها در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.
قوامی افزود: شهروندان می‌تواند آثار خود را به صورت نقاشی، کاردستی با لوازم بازیافتی، عکاسی و کاریکاتور و در موضوع‌های زباله و تعامل و همکاری شهروندی کاهش تولید زباله، طبیعت و زباله، تفکیک و بازیافت زباله، جمع آوری زباله، پاکبان(رفتگر) و زباله، زشتی و زیبایی‌های زباله، دیروز و امروز و زباله به دبیرخانه این جشنواره ارائه نمایند.
مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری سنندج یادآور شد: شهروندان می‌تواند آثار خود را از طریق پست و یا حضوری تا تاریخ ۹۲/۹ / ۱۰به آدرس سازمان بازیافت شهرداری واقع در خیابان امام خمینی(ره) ارسال نمایند.
وی خاطرنشان کرد: آثار دریافتی در دو رده سنی توسط هیئت داوران ارزیابی شده و ضمن تجلیل از نفرات برتر آثار برگزیده جهت شرکت در نمایشگاه انتخاب می‌شود.
قوامی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد شهروندان با ارسال آثار ارزشمند خود به این جشنواره ما را در جهت بهتر برگزار کردن این جشنواره یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز