خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان؛

صادرکنندگان نمونه کردستان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۹

در مراسمی از هفت صادر کننده نمونه کردستان که طی یک سال اخیر بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده بودند، قدردانی شد.

ایلنا: در مراسمی از هفت صادر کننده نمونه کردستان که طی یک سال اخیر بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده بودند، قدردانی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان امروز یکشنبه با حضور عبدالحمید اسدیان مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا و آمریکا در سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار کردستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد.
در این مراسم از «جعفر ملکی مدیرعامل تراکتورسازی کردستان که بیشترین صادرات استان طی یک سال اخیر را به خود اختصاص داده بود به همراه» حسین ابراهیمی «مدیرعامل شرکت سیمان کردستان و» هادی جهانی «مدیر عامل شرکت نسیم زریوار که در جایگاه دوم و سوم صادرات ایستادند، قدردانی شد.
» قادر کریمی «مدیر عامل شرکت بازرگانی راه بریشم روژهه لات و» محمود نادری مدیرعامل شرکت پلیمر کردستان نیز افرادی بودند که در جایگاه چهارم و پنجم صادرات استان قرار گرفتند و با اهداء لوح و جایزه از آنان قدردانی شد.
همچنین «فرهاد سهرابی» مدیر عامل شرکت بازرگانی سقز و «حسن لک» مدیر عامل شرکت بازرگانی لک نیز که رتبه‌های ششم و هفتم صادرات را به خود اختصاص داده بودند با اهدا لوح و جایزه مورد تجلیل قرار گرفتند.
در پایان این مراسم و از سوی اتاق بازرگانی کردستان، قول پرداخت هزینه یک‌بار تمدید کارت بازرگانی افرادی که مورد تقدیر قرار گرفتند، داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز