خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۱

امیدوارم در آستانه بازگشایی مدارس با نظارت و فعالیت بیش از پیش بتوانیم در جهت حل معضل ترافیک گام برداریم. / با فعال شدن کامل دوربین‌های کنترل سرعت، نظارت بر ترافیک سطح شهر آسان‌تر خواهد شد.

ایلنا: با حکم سرپرست شهرداری سنندج، بهروز عمو رضایی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج شد..

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، سرپرست شهرداری سنندج در این مراسم معارفه که با حضور مسئولان راهنمایی و رانندگی سنندج، معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه اظهار داشت: معضل ترافیک امروز به عنوان یکی از معضلات بزرگ در هر شهر است که حل آن با برنامه ریزی درست و تلاش و همفکری همگانی صورت خواهد گرفت.
کامیاب شادمان تصریح کرد: ایمن سازی و روان‌سازی در حل معضل ترافیک بسیار موثر بوده که امیدوارم در آستانه بازگشایی مدارس با نظارت و فعالیت بیش از پیش بتوانیم در جهت حل این معضل گام برداریم.
وی از اتمام فاز اول تحقیقات طرح جامع ترافیک تا پایان سال خبر داد و گفت: با استفاده از خروجی این تحقیقات می‌توانیم برنامه‌های دقیق‌تری برای حل ترافیک سنندج ترسیم کنیم.
شادمان، نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری در حل معضل ترافیک دانست و افزود: با فعال شدن کامل این دوربین‌ها نظارت بر ترافیک سطح شهر آسان‌تر خواهد شد.
وی در پایان سخنانش یادآور شد: بهروز عمو رضایی از مدیران باتجربه شهرداری است که در حوزه ترافیک از تجارب ارزنده‌ای برخوردار است که امیدواریم با همفکری و تعامل با سازمان‌های زیر مجموعه خود(سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوس رانی و سازمان پایانه‌های مسافربری) بتوانند اقدامات اساسی را در جهت حل این معضل صورت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز