خبرگزاری کار ایران

روز پنجشنبه صورت گرفت؛

کشف ۴۶۰ کیلوگرم مرفین در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۰

مأموران پرتلاش استان در بازرسی فنی و دقیق از این کامیون که بار گوشت داشت و برای فروشگاهی در بناب در آذربایجان غربی بارگیری شده بود، ۴۶۰ کیلو گرم مرفین به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان کشف و ضبط کردند.

ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی کردستان از کشف وضبط ۴۶۰ کیلوگرم مرفین در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، جعفر آژنگ ظهر شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج با تشریح جزئیات این کشفیات اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ساعت ۳ بامداد روز پنج‌شنبه گذشته حین کنترل حوزه‌های استحفاظی، یک دستگاه کامیون اف هاش(FH) حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پرتلاش استان در بازرسی فنی و دقیق از این کامیون که بار گوشت داشت و از استانهای شرقی کشور برای فروشگاهی در بناب آذربایجان غربی بارگیری شده بود، ۴۶۰ کیلو گرم مرفین به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان کشف و ضبط کردند.
آژنگ تصریح کرد: این اقدام ماحصل تلاش دو ماهه کار اطلاعاتی و وصول گزارشاتی مبنی بر اینکه برخی خودروهای حامل بار از استان‌های شرقی به سمت استان‌های غربی نسبت به حمل مواد مخدر اقدام می‌کنند بود، که در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه عامل اصلی این میزان مواد مخدر در تهران شناسایی و توسط مأموران مواد مخدر استان دستگیر شد، گفت: پس از بازرسی، گوشت‌ها با رعایت مسائل بهداشتی تحویل شبکه دامپزشکی استان شد.
وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز