خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کاشان:

نیمی از ناوگان تاکسیرانی کاشان نوسازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۴۴۲

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کاشان از نوسازی 50 درصد ناوگان تاکسیرانی این شهر در سال‌جاری خبرداد .

به گزارش ایلنا، مهدی نادعلی بعد ازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه  از 460  متقاضی ثبت نام کننده تاکسی های فرسوده تاکنون 294  تاکسی نو جایگزین تاکسی های فرسوده این شهر شده است،  گفت : تا پایان سالجاری کلیه تاکسیرانی کاشان نوسازی می شود .

وی از اصلاح  آیین‌نامه انضباطی تاکسیرانی کاشان خبرداد و گفت : آیین‌نامه موجود انضباطی تاکسیرانی کاشان یکی از جامع ترین و کامل‌ترین آیین نامه های انضباطی تاکسیرانی کشور است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کاشان صدور مجوزهای تاکسی و آژانس‌های بدون ضابطه توسط  اصناف را مهمترین مشکل ناوگان حمل  ونقل شهری کاشان عنوان کرد و گفت : در حال حاضر بالغ بر 120 آژانس در سطح شهرکاشان  فعالیت می کنند که هیچ مرجعی متولی رسیدگی تخلفات آنها نیست .

نادعلی با بیان اینکه  هنوز رانندگان آژانس در شهرکاشان را به عنوان یک شغل درحوزه حمل و نقل‌معرفی نکرده اند، گفت : اگر راننده آژانس به عنوان یک شغل در ناوگان حمل و نقل شهری دیده شده بود با حجم بیکاری مواجه نبودیم و هر کس که بازنشسته ویا دارای شغل دیگری است وارد ناوگان حمل و نقل شهری نمی شد.

وی با تاکید برتخصصی شدن ناوگان حمل و نقل شهری با استفاده از افراد توانمند . گفت : سازمان تاکسیرانی کاشان تمام تلاش خود را در استفاده ازشرکتهای قدرتمند درناوگان مسافرتی  این شهر به کارگرفته است.

نادعلی ازتصویب آیین نامه های رتبه بندی وتشخیص صلاحیت شرکتهای حمل ونقل درون شهری و آیین نامه  تاسیس تمدید پروانه  وشرح وظایف شرکتها درهیئت مدیره  وشورای سازمان تاکسیرانی  کاشان خبرداد و گفت :آیین نامه وشیوه اجرایی پیشنهادی  بکارگیری تاکسی گردشگری نیزدرکمیسیون نظارت برگردشگران خارجی تصویب شد ومقررشد  ادارات میراث فرهنگی ، پلیس راهور ، پلیس امنیت با پایانه ها نسبت به وظایف تعریف شده  برنامه ریزی جهت استفاده تاکسی گردشگری درکاشان تا پایان سالجاری محقق گردد.

 نادعلی با ابراز تاسف از عدم استفاده مدارس از سرویس‌های دانش آموزان از طریق سامانه هوشمند، گفت: متاسفانه مدارس و اولیاء به دلیل عدم آگاهی از مزیت‌های این سرویس‌ها علیرغم اینکه هیچگونه افزایش نرخ کرایه ای را درسال‌جاری نداشتیم، استقبال نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز