خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای تامین کاشان:

ایمان مردم و نیروهای مسلح سرمایه اصلی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۹۳۹

رئیس‌شورای تامین شهرستان‌کاشان سرمایه اصلی کشورمان را ایمان مردم و نیروهای مسلح دانست وگفت: توان موشکی کشورمان افتخار نظام است .

به گزارش ایلنا، دکترحمیدرضا مومنیان صبح امروز در صبحگاه مشترک شهرستان کاشان که با حضور فرمانده‌هان یگان‌های نظامی و انتظامی اعضای شورای تامین و روسای ادارات در محل فرماندهی انتظامی‌کاشان برگزار شد، با گرامیداشت هفته نیروی‌انتظامی و تسلیت فرارسیدن ماه عزای امام حسین ، به فرمایشات حضرت امام خمینی که محرم وصفر اسلام را زنده کرده است، اشاره کرد وگفت : افتخار و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه تاسی از اهل بیت، پایبندی مردم به آموزه‌های دینی ووفاداری به امام حسین است.   

 معاون استاندار و فرماندارکاشان به اقتدار نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورهای جهان اشاره کرد و یادآور شد: صدور اسلام ناب شیعی توسط جمهوری اسلامی به دنیا چشم‌انداز زیبایی را برای عموم جهانیان بویژه مسلمانان ترسیم کرده است.

 مومنیان، رهبری را به عنوان یکی از اساسی‌ترین پایه های ثبات واستوانه های پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد : در مقاطع مختلف درایت دوراندیشی و توانمندی ولایت فقیه را در اداره حکومت جمهوری اسلامی و عبور از پیچ‌های تاریخی مشاهده کردیم.

مومنیان نظام شیعی ایران را مبتنی بر صلح و دوستی، احترام به بشریت ،تعالی، رهایی از استثمار و گرفتاری‌های مادی و معنوی برای رسیدن به جایگاه بلنداسلامی دانست و یادآور شد: آنچه که در این چشم انداز برمحور نظام در جهان خودنمایی می‌کند ولایت فقیه ، شخصیت ارزنده ، دانشمند فررانه مجتهد عالی مقام ایت الله خامنه ای است.

ایمان مردم و نیروهای مسلح سرمایه اصلی کشور است

 وی به نقش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بین المللی اشاره کرد و گفت: علیرغم آتش افروزی که سلفی ها، تکفیری ها و داعشی ها چهره زشتی از اسلام را عرضه و صدمات جبران ناپذیری را در دنیا به اعتلای اسلام واردکردند، نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل بر اساس رهبری های هوشمندانه رهبری ، همراهی و وفاداری مردم به نظام و درصحنه بودنشان چهره ای مقتدر از منظر رفتار و ارتباطات نظام جمهوری اسلامی ایران دردنیا عرضه کرده به صورت بهشت ابراهیمی زیبا و جذاب برای جهانیان بوجود آورده است. 

فرماندارکاشان، ایران به عنوان مترقی‌ترین نظام حکومتی دنیا را یک ساختار نمادین و شعاری ندانست و یادآور شد: نظام ما در دنیا یک ساختاری در اداره حکومت است.

رئیس شورای تامین کاشان، اقتدار ایران را مدیون نیروهای مسلح خداجو و معتقد به نظام دانست و گفت: وجه مشترک نیروهای مسلح کشورمان ایمان، اعتقاد راسخ به خدا، اسلام ، مقام معظم رهبری  و  رکن ولایت فقیه است.

وی افتخارات بزرگ دانشمندان کشورمان در هوا و فضا را نوعی ایحاد رعب و وحشت دشمنان دانست و گفت: تولید پهبادها ،توانایی های متعدد برای شناسایی حمله و جستجو از جمله این افتخارات است. 

 فرماندار کاشان به وضعیت دولت درحوزه اقتصاد معیشت مردم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از گزارش دولت توسط رئیس جمهور اظهار رضایت فرمودند و درخواست انعکاس این موفقیت ها به مردم را داشتند.

 وی به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه ناامید کردن مردم خیانت به کشور است اشاره و گفت : امروز نیز موظفیم بر اساس ماموریت هایی که در مجاری قانونی به عهده مسولان گذارده خدمتگزار مردم باشیم.

 مومنیان نظم وانضباط موجود درکاشان را مدیون پیگیری‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی این شهرستان دانست و یادآور شد: ماموریت‌هایی که به واسطه اعتقاد و اطمینان به نیروی انتظامی در حوزه های مختلف سپرده شده اثرگذار و بسیار گسترده است.  

 در ابتدای این مراسم سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین فرمانده انتظامی کاشان با تبریک هفته ناجا و تسلیت فرارسیدن محرم برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.

 شایان ذکر است در ادامه این مراسم که با حضور اعضای شورای‌تامین، معاون‌سیاسی‌اجتماعی فرمانداری، دادستان ، شهردار ، رئیس شورای شهر، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات شهرستان کاشان برگزار شد از تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی کاشان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز