خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کاشان:

یادواره«شهدای تاکسیران » در کاشان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کاشان گفت: یادواره شهدای تاکسیران با عنوان«دربست تا آسمان» شامگاه 17شهریور ماه در کاشان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مهدی نادعلی اظهار کرد : یاد و خاطره شهیدان تاکسیران کاشان و شهیدانی که جان خود را در راه نظام و خدمت به مردم هدیه کردند، گرامی می‌داریم.

مهدی نادعلی با بیان اینکه شرکت در یادواره و محافل شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌‎شود، گفت : سعی بر این است در جهت تکریم و بزرگداشت ۶۶ شهید تاکسیران، یادواره شهدا و تجلیل از قشر زحمتکش راننده برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام پنجم شیعیان حضرت امام محم باقر(ع) هستیم، تصریح کرد : در جهت تکریم و پاسداشت شهدای گرانقدر مدافع حرم و به‌ویژه شهدای تاکسیران ، تصمیم بر این شد که یادواره شهدا تحت عنوان «دربست تا آسمان» در این مقطع زمانی برگزار شود.

نادعلی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این یادواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد : آنچه امروز سبب شد که ما بتوانیم در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم همین فرهنگ ایثار و شهادتست که برخاسته از فرهنگ عاشوراست.

وی افزود : متفکران غرب به این موضوع اذعان دارند که مسلمانان جهان با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌اند در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان با اشاره به اینکه باید با پاسداشت یاد و خاطره شهدا این فرهنگ را در بین جوانان ترویج داد، بیان کرد: گذر زمان سبب می‌شود یاد و خاطره‌ها برای انسان کمرنگ شود و به همین دلیل برگزاری یادواره‌های شهدا تلنگری به ما مسئولان و مردم است که بعد از شهدا چه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یادواره «دربست تا آسمان»با حضور مقامات کشوری و لشکری در شهرستان برگزار می‌شود  خاطر نشان کرد: این یادواره باید هر ساله با قوت بیشتری برپا شود که خوشبختانه این رویداد بزرگ فرهنگی ۱۷ شهریورماه ۹۵ در شهرستان کاشان برگزار می شود که پیش زمینه این اقدام فرهنگی و ملی سلسله دیدارهای سازمان تاکسیرانی با خانواده های معظم شهدای تاکسیران است که در طول سال در دستور کار است و به همت روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و پایگاه بسیج شهدای تاکسیرانی سازمان برگزار می‌شود.

گفتنی است، یادواره شهدای تاکسیران کاشان چهار شنبه 17 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان ملافتح الله، مرکز هیات حسینی نخل کاشان برگزار می شود.

کد خبر : ۴۰۷۸۳۰