خبرگزاری کار ایران

سردار طهماسبی در یادواره شهدای کارمند کاشان:

برغم محدودیت‌ها به بهبود وضعیت اقتصادی مردم امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۲۳

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: برغم محدودیت‌های موجود، به بهبود وضعیت اقتصادی مردم امیدواریم.

به گزارش ایلنا، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین در شورای اداری و یادواره 44 شهید کارمند کاشان در دارالسلام گلابچی این شهر ، ضمن تبریک هفته دولت ، گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر ، مردم کاشان را مردمانی با پشتکاری بسیار بالا در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود : دلیل اینکه شهرستان کاشان صنعتی است نشان از داشتن اندیشه و فکر بسیار بالای آنهاست که موجب شده تمام دنیا ذهن‌شان به منطقه بزرگ کاشان معطوف شود.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم دردوره ای بسیار سخت اظهار کرد: برجام به نتیجه رسیده است ولی هنوز گشایش‌های برجام به دست دولت نرسیده است .

وی به بدعهدی های امریکا در اجرای برجام براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد وافزود: تنها بخشی از برجام به صورت مختصر پیاده شده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه کشورمان هنوز درشرایط سختی بسر می برد یادآورشد : هرچند این سختی را مردم ، دولت ، مجلس و خانواده شهدا تحمل می‌کنند ولی قطعا این تحمل درآینده به نتیجه خواهد رسید.

وی انقلاب اسلامی ، استقرار نظام اسلامی و پیاده شدن دولت اسلامی را از خواسته های امام خمینی عنوان کرد و افزود : هرچند انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی در کشورمان تحقق پیدا کرده است ولی هنوز دولت اسلامی در کشورمان به طور کامل پیاده نشده است .

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین دلیل پیاده نشدن کامل دولت اسلامی در کشورمان را به خاطر شرایط سختی که از ابتدا تاکنون دشمنان در تمام دوران برای کشورمان بوجود آورده اند عنوان کرد و افزود : دولتی که جنگ را پشت سرمی گذارد ، دولتی که منافقین را در زمان جنگ از کشور فراری می دهد و منهدم می‌کند ، دولتی که رئیس جمهوری چون بنی صدر را فراری می‌دهد ، دولتی که کمر صدام را می شکند ، دولتی که سازندگی و گشایش اقتصادی را باید ایجاد کند و دولتی که لحظه به لحظه و صورت به صورت درحال جنگ و درگیری است دشمنان به این دولت فرصت و اجازه نمی دهند شاخص هایی که مد نظر امام و مقام معظم رهبری است به طور کامل اسلامی در این کشور پیاده شود .

وی  با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به دولت خاصی نیست، افزود: تمام دولت‌های پس از انقلاب اسلامی ایران کارکرده اند البته کندی و سرعت در کار دولت ها وجود داشته است .

وی تاکید کرد: برغم محدودیت های موجود، به بهبود وضعیت اقتصادی مردم امیدواریم و در این شرایط با توجه به ذلت آمریکا و صهیونیست ها و بدون زیرپا گذاشتن عزت خود، آینده روشنی را برای توسعه اقتصادی کشور مشاهده می کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز