خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کاشان:

صبوری خانواده آزادگان در دوران اسارت مایه افتخار است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۳۰۹

رئیس شورای شهر کاشان ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران‌اسلامی را مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی‌ دانست که با تأسی از مکتب اهل بیت جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه‌دشمنان محفوظ نگه‌داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حسین حیدریان» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که جمهورى اسلامى با داشتن ذخائر ارزشمندى چون آزادگانِ مقاوم، هرگز در برابر دشمن احساس ضعف نخواهد کرد، آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی دانست که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگه داشتند.

وی 26 مرداد ماه را یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند دانست و گفت: صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه به حق بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند، گفت: این روز بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، آزادگان معزز کشور به خصوص آزادگان عزیز شهرستان کاشان و خانواده شریف ایشان و همچنین به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز دارالمومنین کاشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز