خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کاشان خبرداد:

افزایش 115 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۵۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از افزایش 115 درصدی افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سرهنگ کارآگاه «مهدی پورغلامحسین» ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک 17 مرداد روزخبرنگار ، و با اعلام این خبر افزود : طی چهارماه گذشته با کشف  215 کیلو و 843 گرم  انواع مواد مخدر 462 نفر در این ارتباط دستگیر و بازداشت شده اند .

وی از دستگیری 8 نفر از افراد دست‌اندرکار خرید و فروش مواد مخدر طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت : در یک مورد دستگیری 3 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر 2 کیلو و 50 گرم تریاک  و 2 و نیم گرم شیشه کشف شد.

پورغلامحسین همچنین از کاهش 7 درصدی جرایم سرقت طی چهار ماه گذشته دراین شهرستان خبرداد.

وی از کاهش 5 و 8 دهمی کاهش تصادفات  فوتی درون شهری در کاشان خبرداد و گفت  تنها در تیر ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 66 درصدی کاهش تصادفات فوتی مواجه بوده ایم .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از افزایش 13 درصدی تصادفات برون شهری کاشان طی چهار ماه گذشته خبر داد و گفت :در این مدت 1586 دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 23 درصدی مواجه بوده ایم.

 وی همچنین از افزایش 643 درصدی توقیف انواع خودرو  (1182 دستگاه) وانتقال به پارکینگ طی چهار ماه گذشته دراین شهرستان خبرداد وگفت : خودرو رانندگانی که در معابر شهری اقدام به هر موردی که خارج از عرف وقانون باشد توقیف و به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 وی از در آستانه تعطیلی بودن 5 واحد صنفی عرضه کننده قلیان در شهرستان کاشان خبرداد و گفت : همشهریان کاشانی می‌توانند جهت هماهنگی برای ملاقات مستقیم با فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در روزهای دوشنبه هر هفته ازساعت 9 الی 11 صبح با شماره های 0312188020 و 55998118  تماس حاصل نمایند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز