خبرگزاری کار ایران

پس از ۷ سال وقفه؛

بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی کاشان تجهیز و راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۲۵۷

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از تجهیز و راه اندازی بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی کاشان (استخرامیرکبیر) با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان و زیربنای 1500 مترمربع در این شهرستان خبر داد.

محمد جواد سلامیان‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر با اشاره به اینکه این مجموعه  ورزشی آبی پس از 7 سال تعطیلی با کمک و مساعدت  فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری  و شرکت مهندسی آب و فاضلاب شهرستان کاشان راه‌اندازی شد، گفت : این مجموعه که تنها مجموعه  سالن سرپوشیده اداره ورزش وجوانان این شهرستان است قبلا با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان  ساخته شده بود که به علت آماده نبودن و نیاز داشتن به تعمیرات اساسی تاکنون تعطیل بوده است .

 وی ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت‌های  فرمانداری و دیگر مسئولان شهرستان کاشان در راه‌اندازی  این مجموعه گفت : از 800  میلیون تومان تملک استانی 500 میلیون تومان آن از اعتبارات شهرستانی هزینه شده که از مجموع  350 میلیون تومان برای ایجاد شبکه فاضلاب این استخر مبلغ  50 میلیون تومان آن را شهرداری ، 150 میلیون تومان شرکت آب و فاضلاب کاشان و مابقی توسط هیات شنای این اداره هزینه شده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به اینکه استخر این مجموعه ورزشی سرپوشیده در ابعاد 17 در 33  متر دارای سونا و جکوزی یکی از بزرگترین استخرهای سرپوشیده در داخل شهرکاشان است، یادآور شد : این استخر در حال حاضر روزانه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر زنانه و مردانه در چهار تایم هر تایم یک ساعت و نیم برای 50 نفر فعال است.

مسعود چیت سازیان مدیر مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان نیز با اشاره به اینکه این مجموعه با پیگیری مجدانه مسئولان شهری و هیات شنای کاشان راه اندازی شده است، گفت : اگر می‌خواستیم برای تعمیر و بازسازی منتظر اعتبارات استانی باشیم تا دو سال دیگر این مجموعه  ورزشی آماده نمی‌شد .

وی  با اشاره به اینکه در حال حاضر صبح ها بانوان از این مجموعه با بهره مندی از مجربترین مربیان و غواص برای آب درمانی ، آموزش و تمرینات تیم شنای کاشان استفاده می‌کنند و بعد از ظهرها ویژه آقایان برای آب درمانی و تمرینات تیم شنای نونهالان کاشان فعال است.

بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی کاشان تجهیز و راه‌اندازی شد بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی کاشان تجهیز و راه‌اندازی شد بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی کاشان تجهیز و راه‌اندازی شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز