خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

دانش‌آموز کاشانی به اردوی آماده‌سازی تیم والیبال جوانان دختر ایران دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۴۰۰

کارشناس مسئول تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از دعوت"فاطمه عنایت" دانش‌آموز دبیرستان ریحانه النبی این شهرستان به اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، علیرضا عابدی گفت: شانزدهمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال جوانان دختر ایران از روز ششم تیرماه در جزیره کیش آغاز و تا روز یک شنبه 13 ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، این اردو با هدف آماده‌سازی تیم والیبال جوانان دختر جمهوری اسلامی ایران با شرایط آب و هوایی تایلند برگزار می شود که میزبان رقابت های قهرمانی آسیا، خواهد بود.

وی اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا از دوم تا دهم مرداد سال جاری در کشور تایلند برگزار می شود که فاطمه عنایت به همراه 14 ورزشکار دیگر برای تیم جمهوری اسلامی ایران بازی خواهد کرد که با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

عابدی گفت: عنایت، اولین دختر والیبالست کاشانی است که به تیم ملی دعوت شده و پیش از این در پانزدهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر شرکت کرده بود که در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز