خبرگزاری کار ایران

در شب میلاد حضرت محمد هلال بن علی(ع)؛

نوزادان با نام‌ها و القاب حضرت هلال بن علی(ع) تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۹۹

در شب میلاد حضرت محمد هلال بن علی(ع) از نوزادان پسر با نام های «محمد هلال» و «هلال» و نوزادان دختر با نام «امامه» تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل، سید جواد تکیه مدیر اجرایی آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در گفتگو با خبرنگاران، با اعلام خبر تجلیل از نوزادان با نام‌ها و القاب حضرت هلال بن علی(ع) اظهار کرد: خانواده نوزادان پسر که نام فرزندشان مزین به «محمد هلال» و «هلال» و نوزادان دختر که مزین به نام «امامه» مادر آن حضرت و متولد 26 خرداد 94 تا 17 خرداد ماه 95 باشند می‌توانند برای نام‌نویسی با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه به دفتر امور مالی آستان مقدس و یا دفتر خادمان افتخاری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 54763133-031 تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: همچنین علاوه بر تجلیل از تمامی نوزادان یکساله دارای این اسامی، به سه نفر از افرادی که نام‌های آن‌ها به اسامی محمد هلال، هلال و امامه مزین باشد به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله ۲۰ نفر از نوزادان زیر یک سال با نام‌های مذکور در شب میلاد حضرت محمد هلال بن علی(ع) از سوی آستان مقدس تجلیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، در 10 سال گذشته بیش از 200 نوزاد یک ‌ساله با القاب حضرت محمد هلال(ع) تجلیل شده‌اند.

یادآور می‌شود، حضرت محمد هلال(ع)، فرزند بلافصل مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و امامه نوه رسول خدا(ص) است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز