خبرگزاری کار ایران

عبدالخالق حبیبی:

یک پنجم کارکنان سازمان تامین اجتماعی ایثارگران هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۲۲۵

مدیرامور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی گفت : ازمجموع 70 هزار پرسنل شاغل درامور بیمه ودرمان سازمان تامین اجتماعی درسراسر کشوردوازده هزار و700 نفر آنها را ایثارگران تشکیل می دهند .

 به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عبدالخالق حبیبی ظهر امروز در گردهمایی ایثارگران سازمان تامین‌اجتماعی استان‌اصفهان در آستان‌مقدس سلطان علی‌بن‌امام محمدباقر مشهد اردهال کاشان، برگزاری این گردهمایی را به پاس قدردانی از زحمات ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان عنوان کرد و گفت: از مجموع 70 هزار پرسنل شاغل در امور بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور 12 هزار و 700 نفر آنها را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 61 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی بالغ بر دو هزار و 800 نفر فرزند شهید، 1400 برادر شهید، 1300  نفر خواهر شهید و بیش از 3 هزار ایثارگر جانباز دارد.

مشاور امور ایثارگران سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه تمام تلاش‌مان را برای خدمات‌رسانی مطلوب به ایثارگران سازمان تامین‌اجتماعی بکار گرفته‌ایم، گفت: خدمتگزاران عزیزمان سراسر کشور خصوصا ایثارگران سازمان تامین‌اجتماعی دیگر دنبال منافع مادی خود نیستند هر چند رسالتی که سازمان  تامین‌اجتماعی و ایثارگران نسبت قشر عزیز و بزرگوار ایثارگر دارد فراتر از اینها است.

وی با بیان اینکه پیام شهدای‌حرم پیام شهدای 8 سال دفاع‌مقدس است، گفت: وقتی که تفکر ایثار و شهادت در جامعه و همکاران سازمان تامین اجتماعی  ایجاد شده امریکا و ایادی آنها بدانند با هر حرکتی نمی‌توانند بین آحاد جامعه به قصد ضربه‌زدن به نظام کوچک‌ترین خللی ایجاد کنند. با توجه به اینکه فرزندان ما در مدرسه امام‌حسین(ع) تحصیل کرده‌اند و پیرو راه شهدا هستند دشمن نخواهد توانست دربین آحاد جامعه ما اختلاف ایجاد کند.

شایان ذکراست، گردهمایی بزرگ ایثارگران سازمان  تامین اجتماعی استان اصفهان به میزبانی سازمان تامین اجتماعی کاشان در مشهداردهال برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز