خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان

ارتقای تجهیزات سازمان آتش نشانی کاشان با خرید از مدرن‌ترین شرکت خارجی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از رایزنی خرید پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز این سازمان از معروف‌ترین و مدرن‌ترین شرکت اتریشی روزنباور (ROSENBAUER) خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری  ایلنا در کاشان، سید مهدی مجد الاشرافی،  در حاشیه نشست با (MICHAEL FRIMMEL)مدیر فروش منطقه‌ای شرکت اتریشی روزنباور(ROSENBAUER) در اتاق تشریفات خانه تاریخی آل یاسین(خانه ملل) کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان درراستای به‌روزرسانی و ارتقای تجهیزات ایمنی این سازمان با خرید پیشرفته‌ترین خودروها، امکانات و دستگاه‌های مورد نیاز این نشست را برگزار می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه شرکت اتریشی(ROSENBAUER) به‌روزترین و مدرن‌ترین شرکت خارجی تولید و تامین کننده تجهیزات ایمنی، نجات و آتش‌نشانی است افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برای نخستین بار است که به‌صورت مستقیم با نماینده شرکت خارجی برای خرید در حال رایزنی و هماهنگی است.

به‌گفته‌وی،با توجه به افزایش انبوه‌سازی و احداث ساختمان‌های مرتفع و طبقاتی در کاشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برای خرید نردبان‌های 56 و 32 متری، امکانات انفرادی، تجهیزات فنی خودروها و پمپ‌های آتش ‌نشانی با این شرکت خارجی اقدام به رایزنی و هماهنگی کرده است.

این نشست با محوریت معرفی ابزار و تجهیزات جدید شرکت روزنباور اتریش با حضور نماینده و کارشناس شرکت اتریشی(ROSENBAUER) ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی و مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری، مدیر عامل ، معاون و مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان در اتاق تشریفات خانه تاریخی آل یاسین(خانه ملل) کاشان برگزار شد.

کد خبر : ۳۶۸۹۸۰