خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد :

بهره برداری از بوستان شهربانو با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۶۵۸

شهردار کاشان از بهره برداری بوستان شهربانو به عنوان پروژه ای متفاوت وماندگار با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی  با بیان اینکه ارتقای شور و نشاط اجتماعی برای آحاد مختلف شهروندان از  دغدغه های مهم مدیریت شهری بوده که این امر در سایه توسعه فضاهای رفاهی و تفریحی محقق می شود، گفت: با حضور الهام امین زاده، معاون حقوقی رئیس جمهوری، بوستان شهربانو در تاریخ شنبه یازدهم به طور رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 ناظم رضوی با اشاره به تلاش های شبانه روزی مجموعه های مختلف شهرداری در طراحی واجرای این پروژه بزرگ افزود : این مجموعه به صورت پروژه ای مشترک به همت جهادی معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمرانی، سازمان عمران و بهسازی شهری، سازمان زیباسازی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان در زمینی به مساحت بالغ بر 40 هزار مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال، در همسایگی پارک لاله واقع در بلوار شهدا احداث شده است

وی تصریح کرد: بوستان "شهربانو" به عنوان پروژه ای متفاوت و ماندگار ویژه بانوان شامل پیست اسکیت، زمین والیبال ساحلی، زمین چمن فوتبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تنیس خاکی، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی ایروبیک، ایستگاه های بدن سازی، استخر روباز، دریاچه مصنوعی می شود.

ناظم رضوی افزود : پیست دوچرخه سواری، جاده سلامت، پارکینگ مجزا، استخر با آب نماهای متعدد، بازارچه فرهنگی، ساختمان اداری، سالن آمفی تئاتر روباز، آلاچیق از دیگر تسهیلات رفاهی و تفریحی در نظر گرفته برای این مجموعه است.

وی ادامه داد : فضای سبز این مجموعه بالغ بر 15 هزار متر مربع پیش بینی شده که سعی شده درطراحی آن از گونه های گیاهی متناسب با آب و هوای گرم و خشک کاشان استفاده شود و آبیاری آن نیز با استفاده از سیستم های نوین تحت فشار صورت می گیرد.

شهردارکاشان در پایان اظهار داشت : این مجموعه که به انواع مختلف دستگاه های ایمنی متناسب با استانداردهای روز مجهز خواهد بود، در نهایت توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان مورد  بهره برداری قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز