خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل مطرح کرد:

آران و بیدگل ظرفیت‌های بسیار خوبی درصنعت گردشگری دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۷۳

فرماندار آران و بیدگل گفت: این شهرستان ظرفیت های بسیار خوبی برای رونق و سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری دارد که نیازمند معرفی به گردشگران و هموطنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «ابوالفضل معینی‌نژاد» در جلسه ستاد هماهنگی سفر این شهرستان که در فرمانداری تشکیل شد، با تاکید بر تقویت زیرساخت صنعت گردشگری شهرستان گفت: زیرساخت گردشگری در این شهرستان با محدودیت‌ها و اشکالاتی روبروست که گردشگری به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه در این شهرستان نیازمند همکاری و تلاش تمام مسئولان است.

معینی نژاد با اشاره به نامگذاری سال با عنوان«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی را استفاده از پتانسیل‌های درونی این شهرستان ذکر کرد و خواستار بهره مندی از موضوع گردشگری شهرستان در این خصوص شد.

«جواد صدیقیان»،سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیز در این نشست گفت: 66 هزار مسافر نوروزی از جاذبه های طبیعی،تاریخی و فرهنگی این شهرستان در ایام نوروز دیدن کردند.

وی آمار اسکان مسافران نوروزی را حدود 11 هزار نفر اعلام کرد و افزود: حدود نیمی از اسکان‌ها به آموزش و پرورش آران و بیدگل اختصاص داشت.

شایان ذکر است در این نشست کمیته های 9 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان به ارائه گزارش فعالیت‌های کمیته خود در ارائه خدمات به مسافرین و گردشگران نوروزی این شهرستان پرداختند.

در پایان کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز