خبرگزاری کار ایران

شهردار نیاسر خبر داد:

آمادگی کامل شهرداری نیاسر برای میزبانی از میهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۷۷

شهردارنیاسر از انسجام و آمادگی شهرداری نیاسر برای ایام نوروز خبر داد و گفت: امیدواریم سطح رضایت مردم و گردشگران در این ایام بیش از گذشته باشد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در کاشان، احمد امینی اظهار داشت: شهرداری نیاسر در تلاش است تا نوروز سال 95 با خدمات شایسته و بهتر از قبل برای شهروندان و گردشگران همراه شود.

وی افزود: در بخش‌های مختلف مدیریتی و خدماتی، اقدامات خوبی صورت پذیرفته و امیدواریم سطح رضایت مردم و گردشگران در این ایام که تعداد قابل توجهی از مسافران نوروزی به مقصد گردشگری نیاسر سفر می‌کنند، بیش از گذشته باشد.

شهردار نیاسر ادامه داد: اقداماتی مانند تشکیل ستاد نوروزی در شهرداری و تعیین اعضاء بر اساس کمیته‌های چند گانه، آماده کردن لیست کشیک پرسنل در ایام نوروز، طراحی و چاپ بروشور گردشگری به تعداد 10000نسخه، استقرار کانکس راهنمای گردشگری در چند نقطه شهر جهت ارائه خدمات به مسافران، آماده کردن ستاد اسکان شامل مدارس سطح شهر و کمپ گردشکری و هماهنگی با آموزش و پرورش جهت اسکان کلیه مسافران در مواقع اضطراری، طراحی و چاپ بنر با موضوعات تبریک نوروز ، پیام رهبری ، خیر مقدم  مسافران ، معرفی شهر و نصب در نقاط مختلف شهر جزو ابتدایی‌ترین اقدامات شهرداری نیاسر پیش از شروع ایام نوروز است.

امینی، همچنین از درختکاری مسیر بلوار ورودی و کمپ گردشگری نیاسر، نصب پرچم‌های اهتزار در ورودی شهر ، هماهنگی جهت تزئین سطح شهر جهت ایام نوروز، ساماندهی روشنایی ورودی، معابر و آبشار و پارک‌های سطح شهر، ساماندهی معابر شامل لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌های سطح شهر، جدول گذاری و ترمیم جداول قدیمی سطح شهر از اهم اقدامات شهرداری برای آماده سازی کهن باغشهر نیاسر برای روزهای نوروز است.

وی از آماده سازی کمپ گردشگری جنب هتل سبز نیاسر شامل استراحتگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه و سایت چادری، ساماندهی ، نظافت و آماده سازی شهر بویژه اماکن تاریخی و تفریحی جهت استقبال از مسافران نوروزی، نصب وساماندهی تابلوهای راهنمای شهری در ورودی و داخل شهر نیاسر از دیگر اقدامات شهرداری نیاسر ویژه این ایام یاد کرد و گفت: دیواره چینی و پیاده روسازی مسیرهای منتهی به محورهای‌فرهنگی و گردشگری‌شهر و مرمت و بازسازی بناهای تاریخی شهر توسط شهرداری نیاسر صورت  گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز