خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

آمادگی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۰۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تمامی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر محمد حسین اعرابی در گفت وگو با خبرنگاران پیشاپیش ضمن تبریک عید نوروز، اظهار داشت: شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از آمادگی لازم جهت ارائه خدمات در حوزه بهداشت، درمان، غذا و دارو در ایام تعطیلات نوروز 94 برخوردار هستند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به فعالیت 1500 نفر از همکاران در حوزه سلامت در ایام نوروز در منطقه کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم می توانند در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حوزه درمان با سامانه 1590 تماس بگیرند.
 
وی، با اشاره به آماده‌باش کامل اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی این منطقه گفت: پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری به صورت کامل علاوه بر امدادرسانی در زمینه حوادث، در راستای سلامت مسافران نوروزی و مراجعه کنندگان نیز فعالیت دارند.
 
وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تمام ظرفیت های بیمارستانی در صورت نیاز برای ارائه خدمات اورژانس بسیج می شوند و همه بخش های بیمارستانی نیز برای پشتیبانی اورژانس آماده باش کامل هستند.
 
دکتر اعرابی، با اشاره به اینکه کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی به صورت فعال در این ایام آماده ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: در این ایام به خصوص اورژانس بیمارستان شهید بهشتی با بهره مندی از متخصصان مقیم (داخلی، طب اورژانس و ...) آماده ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نورزوی هستند.
 
وی افزود: متخصصان پزشکی و اعضای هیات علمی دانشگاه، مرخصی ها را به گونه ای تنظیم نموده اند تا در مواقع ضروری بتوان از تخصص آنان در منطقه بهره مند شد.
 
رئیس دانشگاه تصریح کرد: علاوه بر این 25 درصد از مراکز خصوصی از جمله درمانگاه ها، مطب پزشکان با چهار تخصص اصلی زنان، اطفال، داخلی و جراحی و هشت داروخانه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل موظف هستند در تعطیلات نوروز به صورت آنکال و کشیک به مردم خدمات رسانی کنند.
 
وی، به فعالیت سه کلینیک دندان پزشکی سلامت به صورت شبانه روزی و پاره وقت از 8 صبح تا 8 شب اشاره کرد و افزود: مراکز پاراکلینیک فعال شامل بیمارستان های نقوی، بهشتی، فرهنگیان و شبیه خوانی در کاشان و شهید رجایی و سیدالشهداء در آران و بیدگل  فعال است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز