خبرگزاری کار ایران

توکلی خبر داد:

توسعه و تجهیزات امداد و نجات سازمان آتش نشانی کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۴۸

معاونت عملیات- آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان از توسعه تجهیزات عملیاتی امدادی جدید در ناوگان امدادی این سازمان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمد توکلی گفت: خرید «ست هیدرولیک» امداد و نجات شامل موتور پمپ هیدرولیک بنزینی، قیچی هیدرولیک، مینی‌کاتر، فک بازکننده هیدرولیک، رم‌ جک تلسکوپی و ...بوده که طی سهمیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه شده که این ست بیشتر در عملیات‌های حوادث بخصوص تصادفات که بر اثر شدت حادثه امکان بیرون آوردن مصدومین و فوتی‌ها وجود نداشته از این وسایل جهت تسهیل در امر امدادرسانی به کار گرفته می‌شود.
 
توکلی افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های این سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید همراه با امکانات و تجهیزات مربوطه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر بوده و در این زمینه  تجهیز ناوگان خودرویی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
 
وی گفت: با گسترش شهر و شهرنشینی شاهد افزایش آمار حوادث  و سوانح هستیم، به همین دلیل در چند سال اخیر در زمینه بکارگیری تجهیزات عملیاتی و امدادی با تکنولوژی روز دنیا،  اقدامات موثری صورت گرفته که بکارگیری تجهیزات، بخشی از این اقدامات بوده که به منظور تقویت ناوگان امداد و نجات، تجهیزات ست سنگین امداد و نجات هولماترو خریداری شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز