خبرگزاری کار ایران

طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر فرماندار آران و بیدگل از حضور حماسی مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۷۸

فرماندارآران و بیدگل با صدور پیامی، از حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گارش ایلنا،«ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی که تصویر آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران (ایلنا) در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ارسال شده بدین شرح است :

مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان آران و بیدگل همگام با ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه ثابت کردند، همچنان در پاسداری از آرمان‌های امام راحل(ره) و پیمودن راه شهدای عزیز انقلاب ثابت قدم هستند و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، در این راه، انگیزه‌ای تمام ناشدنی دارند.

تلالو حضور درخشنده مردم در این انتخابات ، یک‌بار دیگر عظمت این ملت بزرگ را به رخ همه قدرت‌ها و بدخواهان کشاند و بی‌تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات،خلق حماسه‌ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد ،همدلی و همزبانی جز با عنایات الهی و قدم‌های استوار مردم مقدور نیست و یقین بدانید پیروز این انتخابات ملت بزرگ ایران و شکست‌خورده اصلی استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران هستند.

اینجانب از حضور حماسی و شکوهمند مردم و  حماسه ساز این شهرستان که با اقتدا به شهیدان والامقام، با حضور در شعبات اخذ رای با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و در مسیر ولایتمداری و تبعیت از منویات رهبری در راستای خلق حماسه ای با شکوه در صحنه حضور یافتند، قدردانی می کنم. بر خود لازم می‌دانم از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات اعم از نیروهای مردمی، دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، امنیتی، اصحاب مطبوعات و جراید و رسانه‌های شهرستان، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز