خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان:

فرهنگیان و دانش‌آموزان کاشان رتبه‌های برتر پرسش مهر را به دست آوردند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۹۸

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: یازده نفر از فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان به عنوان های برتر جشنواره پرسش مهر دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  کاشان، حجت الاسلام"رضا خرمی مشکانی" افزود: شانزدهمین دوره پرسش مهر در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان و در 25 گرایش با موضوع «پس از توافق هسته ای و لغو تحریم ها، فرصت‌های پیش روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم» برگزار شد.

به گفته وی، در بخش فرهنگیان از مجموع 81 برگزیده استان اصفهان،"افضل مصطفوی" در رشته وب نوشت، رتبه اول، "طاهره شالچی" در رشته شعر، "اشرف مهدی فینی" در رشته پوستر، رتبه دوم استان اصفهان را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: "اعظم سادات آمیری" رشته وب نوشت، "علی اکبر قندانی" در رشته خوشنویسی، "فرزانه خانجانی" در رشته نمایشنامه نویسی، "طیبه وفقی مجرد"   در رشته نقاشی، "لیلی صاحب کاشی" در رشته  مقاله پژوهشی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

وی گفت: در بخش دانش آموزی نیز از مجموع 84 برگزیده استان اصفهان، "سید علی مستوری" در دو بخش داستان نویسی و نقاشی، " فهیمه خوشدلی" در بخش فیلم کوتاه رتبه دوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش سرود همگانی نیز، دبیرستان دخترانه شاهد با کسب رتبه اول استان اصفهان به مرحله کشوری جشنواره پرسش مهر راه پیدا کرده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: این مسابقه در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که بخش فرهنگی شامل آثار ادبی از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی ، سخنوری، رسانه و فضای مجازی ، وبلاگ، هنرهای آوایی و سرود همگانی بود.

خرمی افزود: بخش هنری نیز شامل گرایشهای تصویرسازی، پوستر ،عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی، نمایش نامه نویسی برگزار شد که یک هزار و 705 دانش اموز و 110 فرهنگی در این جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز