خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

برای رفع مشکل طلاق به هماهنگی دستگاه‌های مختلف نیاز است

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۹۵

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طلاق یک پدیده چند عاملی است که برای رفع مشکل آن به هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مختلف نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «شهیندخت مولاوردی »در حاشیه همایش جوان در آینه آینده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار طلاق در کشور اظهار داشت: طلاق یک پدیده تک عاملی نیست که یک دستگاه یا معاونت و یا حتی یک قوه بتواند از عهده آن برآید.

وی یکی از برنامه های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده را کاهش نرخ طلاق بیان کرد و افزود: برای حل این مشکل نیاز به همکاری و هماهنگی ارگان های مختلف از جمله شورای فرهنگ عمومی، شهرداری ها و کمیته امداد است تا بتوانیم از دوباره کاری ها و موازی کارها بپرهیزیم.
 
مولاوردی توانمندسازی زنان را از دیگر برنامه های این معاونت بیان کرد و گفت: در این راستا تفاهم نامه‌های مختلفی با سازمان‌های مردم نهاد و ارگان های دولتی به امضا رسیده است.
 
وی  به برنامه ششم توسعه در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: در این برنامه اهداف کمی تعیین شده که باید بررسی کنیم بعد از چندسال از چه نقطه ای به چه نقطه ای رسیده ایم.
 
وی خاطر نشان کرد: شایسته سالاری، توانمندسازی زنان در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و بهره مندی از توان زنان در مدیریت جامعه، سلامت و بهداشت زنان، ارتقاء سرمایه اجتماعی و فرهنگی زنان و خانواد از برنامه‌های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در برنامه ششم توسعه است.
 
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ابراز امیدواری کرد: با مدیریت و ظرفیت های موجود در جامعه و برنامه‌های متعدد تدارک دیده شده توسط معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز