خبرگزاری کار ایران

مرکز سلامت جامعه شهیدان تقی‌زاده نیاسر به بهره‌برداری رسید

با حضور رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، مرکز سلامت جامعه شهیدان تقی‌زاده نیاسر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در این آیین با اشاره به اینکه خیرین سلامت نقشی تاثیر گذار و مهم در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه دارند، اظهار کرد: مرکز سلامت جامعه شهیدان تقی زاده نیاسر به صورت کامل توسط خیرین سلامت محمود تقی زاده و نادعلی رئیس زاده احداث و در مهر سال جاری افتتاح و اکنون به بهره‌برداری عملیاتی رسید.

محمدحسین اعرابی، با اشاره به اهداء زمین این مرکز توسط نادعلی رئیس زاده به  ارزش 5 میلیارد ریال گفت: بیش از 10 میلیارد ریال برای ساخت این مرکز از سوی خیر سلامت محمود تقی زاده هزینه شده است.

وی، مساحت کل زمین را 2400 و با زیربنا 635 متر مربع عنوان کرد و افزود: عملیات عمرانی این مرکز از مردادماه سال 93 آغاز شد و درحال حاضر به بهره برداری عملیاتی رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، هزینه تجهیز مرکز سلامت جامعه شهیدان تقی زاده نیاسر را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: تجهیز این مرکز توسط این دانشگاه صورت گرفته است.

پایگاه سلامت صابر در کاشان به بهره‌برداری رسید

امروز نیز پایگاه سلامت جامعه صابر با مشارکت 100 درصدی خیر سلامت خانواده زنده یاد حاج احمد صابر احداث شده است.

اعرابی با اشاره به اینکه زیربنای این پایگاه 280 متر مربع است، تصریح کرد: برای افتتاح این مرکز تاکنون 7 میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت احداث ساختمان هزینه شده است.

وی، با بیان اینکه عملیات عمرانی پایگاه سلامت صابر از سال 92 آغاز شده است، افزود: این پایگاه در دو طبقه افتتاح شد که همچنین برای تجهیز آن حدود یک میلیارد ریال توسط دانشگاه هزینه شده است.

کد خبر : ۳۴۵۰۰۵