خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل خبرداد:

اعضای هیات بازرسی انتخابات مجلس آران و بیدگل انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۵۰۱

فرماندار آران وبیدگل از انتخاب اعضای هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی آران و بیدگل خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ابوالفضل معینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: «محمدعلی طرفه» رئیس هیات بازرسی انتخابات استان اصفهان در احکامی، «مسعود مقدم ستوده» بخشدار مرکزی آران و بیدگل به عنوان رئیس هیات بازرسی، «محمد معدندار» و «ابوالقاسم کوهی» به عنوان عضو هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان آران و بیدگل معرفی کرد.

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: همه باید در حفظ و تقویت امید در جامعه با برگزاری انتخاباتی پرشکوه، عادلانه، سالم و قانونمند تلاش کنند.

« معینی نژاد»تصریح کرد: بازرسین باید عدالت و بی‌طرفی را در کار خود رعایت و در چارچوب اختیارات قانونی و شاخص های بازرسی عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف هیات بازرسی انتخابات، اظهار داشت: بازرسی از روند برگزاری انتخابات، ارزیابی عملکرد مجریان انتخابات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای بازرسان و سر بازرسان و ارایه گزارش روزانه و نیز بررسی تبلیغات پیش از موعد و روش‌های تبلیغاتی از جمله وظایف این هیات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز