خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان حوزه شهری؛

برنامه‌های پیشنهادی سال 95 شورای راهبردی سلامت شهروندی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۹۳

نخستین جلسۀ شورای راهبردی سلامت شهروندی با اعلام برنامه های پیشنهادی سال 95 در سالن جلسات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمد علی یوسفی، ارتقای سلامت فیزیکی، جسمانی و روانی شهروندان، بهبود سلامت شهری با توسعۀ رویکرد شهر سالم، بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان و توسعۀ فعالیت های شهروندی بر اساس شاخص های سلامت پایدار را از جمله اهداف راه اندازی ادارۀ شهر سالم در این سازمان عنوان کرد.

وی، خواستار هماهنگی و همکاری بین ارگان های متولی در مقولۀ سلامت و لزوم برنامه ریزی بر اساس اهداف سازمانی در سال 95 شد و گفت:امیداریم با همدلی و همکاری بیشتر بتوانیم شهری سالم و با نشاط را در سال آتی داشته باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، برپایی ایستگاههای «پایش سلامت» در چند نقطه از شهرستان با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، بازدید از مجتمع آموزشی، رفاهی تفریحی زنده یاد دکتر سیدباقر هنربخش وابسته به آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی و برپایی غرفۀ کودک و بازی در ایام الله دهه فجر را از ویژه برنامه های اداره شهر سالم این سازمان برشمرد.

یوسفی، به ضرورت پایش وضعیت سلامت شهروندان کاشانی و لزوم برنامه ریزی بر مبنای شاخص های علمی و پایش ها تاکید کرد.

وی، راهاندازی خانه سلامت محلات، شناسایی سفیران سلامتی در محلات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای آنها با همکاری معاونت بهداشت، تشکیل تیم های اجتماعی سلامت محور و ارائه خدمات مشاوره و آموزش رایگان در خانههای سلامت با همکاری اداره بهزیستی و برگزاری دورههای آموزشامداد با همکاری جمعیت هلال احمررا از برنامه های پیش بینی شده در سال 95 نام برد.

شایان ذکر است نخستین جلسۀ شورای راهبردی سلامت شهروندی با حضور علیرضا مفرح سرپرست اداره شهر سالم، حمیدرضا بنفشه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان و محمد حسین خیاط کاشانی مدیر نظارت بر امور داروها و مواد مخدر و نماینده دستگاه های دخیل در امر بهداشت و سلامت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز