خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان:

بهره‌برداری سیاسی از دهه فجر ظلم در حق انقلاب ، نظام و شهداست

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۵۲۵

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان گفت : جشن های دهه فجر انقلاب و 22 بهمن جشن ملی است و متعلق به همه مردم است و بهره برداری سیاسی از آن ظلم در حق انقلاب و نظام و شهداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عباسعلی قپانی پور  در دومین جلسه از ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب که در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: دهه فجر امسال مصادف با شور و نشاط انتخاباتی است و لازم است از این فضا مراقبت کنیم تا بهره برداری تبلیغاتی و سیاسی از برنامه های دهه فجر نشود و ضروری است جنش های پیروزی انقلاب را مردمی تلقی کرد و با بیان دستاوردهای نظام و انقلاب کام مردم را شیرین کنیم.

 قپانی پور یادآور شد: مقام معظم رهبری در رهنمودهای اخیرشان در خصوص انتخابات تأکید کردند اگر کسی با من موافق نیست و حتی نظام را قبول ندارد ولی در انتخابات شرکت کند و این بدان معنی است که حضور حداکثری مردم در عرصه مختلف اجتماعی نظیر راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیام همدلی و همزبانی مردم ایران و اقتدار و وحدت ملی را به جهانیان نشان می دهند.

وی تأکید کرد: برگزاری باشکوه جشن های دهه فجر به دنیا اعلام می کند که مردم با وجود همه سختی ها که ناشی از شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه برای مردم و کشور ایجاد شده است با این وجود به نظام و انقلاب خود پایبند هستند.

قپانی پور افزود: البته اختلاف نظر و سلیقه در بین جریان های سیاسی و گروه‌ها وجود دارد که طبیعی است و این بحث های داخل خانواده محسوب می شود و در صورتی که با روش های صحیح طرح شود می تواند باعث بالندگی و پیشرفت مسائل شود.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده مسئولان کمیته ها برای برگزاری با شکوه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز